Unknown

Hvilken dukke ?

8 indlæg i dette emne

Zoey elsker andre børn og sine teletubbies bamser ( naturtro ansigter ) så hun skal da ønske sig en dukke til 1 års fødselsdag. Men hvilken ????

Synes det er svært. Tænker kroppen vel helst skal være blød ? eller er dette ikke vigtigt ? Kom frisk med anbefalinger.

Og hvis i har ideer til andre ønsker til den første fødselsdag, så kom frisk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rubens-dukkerne ser så søde ud :)

Filippa fik Baby Annabell i julegave - den på 36 cm og som ikke er interaktiv. Hun har blød krop og der findes en del tilbehør til. Filippa er meget glad for Bella :loveshower Jeg synes, at hun passer rigtig godt til Filippa nu, fordi hun er passende i størrelsen, så Filippa kan bære hende og kramme hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rubens-dukkerne ser så søde ud :)

Filippa fik Baby Annabell i julegave - den på 36 cm og som ikke er interaktiv. Hun har blød krop og der findes en del tilbehør til. Filippa er meget glad for Bella :loveshower Jeg synes, at hun passer rigtig godt til Filippa nu, fordi hun er passende i størrelsen, så Filippa kan bære hende og kramme hende.

Den har Elina også, og hun er SÅ glad for den! Et plus er også, at den kan passe det meste af det dukketøj, der kan købes, f.eks det til baby born. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har dukke Anna, som er en Rubens dukke, og den er et kæmpe hit. Hun har også en mindre dukke med blød krop og resten er plastik, men den kan ikke hamle op med dukke Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en dukke fra Sebra til Pixie. Den er fin blød :)

Ellers er der også Rubens dukkerne

Begge piger har haft en baby annabell. Den interaktive :) Liva havde også en lille dukke fra Fischer price med blød krop, som hun var rigtig glad for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på lige snart 11 måneder er rigtig glad for "kålhovede"-dukkerne. Jeg tror det er noget med deres lille buttede ansigt, der gør at hun kan lide dem ^_^ Jeg købte vores på amazon ved at søge på cabbage patch kids. De gør meget ud af det, man får "adoptionspapirer" og dukkens navn og fødselsdato, så det tror jeg hun synes er lidt sjovt når hun bliver ældre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva har en ganske almindelig baby born og den leger hun tit med :)

Jeg tror det er ligegyldigt, hvilken dukke det er, så længe den bare har to arme og to ben og et hoved med ansigt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER