Mette

navnesnak

13 indlæg i dette emne

Hvor langt er i kommet med navnesnak? og holder I det hemmeligt når I findet et navn?

Vi er begyndt at tale meget om navne - og manden har indtil videre valgt vores favorit ;) men hvad det lige er venter jeg med at fortælle tror jeg. Ved ikke om vi holder det hemmeligt helt til fødsel, det er ikke sikkert. men måske... Vi ligger om aftenen i sengen og læser diverse navneliste igennem over alle godkendte navne og mangler stadig at kæmpe os igennem en del før vi tør sige vi er færdige med at kigge ;) puha der er MANGE godkendte navne.

Mine tanker kører på at det vil være øv hvis alle nu begyndte at kalde hende det og vi så ændrer det efter fødslen og folk så har taget det "forkerte" navn til sig... det med at alle har en mening og nogen måske ikke kan lide det er jeg ligeglad med, det er ikke derfor jeg ikke vil sige det. andres mening betyder ikke noget, alle har altid en mening om sådan noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har - næsten - besluttet os (min mand insisterer dog på at holde en kattelem åben til, vi har set Mini i virkeligheden). Vi holder det hemmeligt, sålænge det ikke er sikkert, for at undgå at få folks meninger om, hvad vi skal og ikke skal vælge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille pige kommer til at hedde Olivia Frank Påskesen :) Det er ikke hemmeligt, og vi har fortalt det til alle dem som spørger ;) Vi er helt forelskede i navnet, og kunne ikke forestille os at kalde hende andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih Olivia er også kæmpe skønt!! Håber også vi bliver så sikre at vi tør sige vores

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi skal have en lille Bella Gry :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih Olivia er også kæmpe skønt!! Håber også vi bliver så sikre at vi tør sige vores

Tusind tak :) Heldigvis har de fleste også reageret positivt på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih Olivia er også kæmpe skønt!! Håber også vi bliver så sikre at vi tør sige vores

Bliv sikre snart!!! Glæder mig til at høre det! Ikke at i får vores at vide af den grund med mindre jeg bummer mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliv sikre snart!!! Glæder mig til at høre det! Ikke at i får vores at vide af den grund med mindre jeg bummer mig ;)

Haha ja det kunne du tænke dig hva :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved det ikke endnu... min mand gider ikke tænke over det, før de er født :prik Jeg prøver ellers ind imellem at få ham viklet ind i navnesnakken, men han gider ikke :gal :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mindste dreng har fundet ud af hvad lillesøster skal hedde:-) Han har sagt til alt og alle at lillesøster skal hedde Josephine, så tror faktisk vi holder fast i det navn. Det var ellers ikke et navn min mand og jeg havde på vores liste:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine navne Olivia og Josephine :-))

Vi regner med vores pige skal hedde Lucca Bay Foldager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ha en lille Kaya Sofia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh nogle fine navne jeres piger får :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER