tville1978

Jobsøgning

5 indlæg i dette emne

Jeg kan muligvis stå i en situation hvor jeg skal søge nyt job og har brug for at høre jeres erfaringer med jobsøgning.

Hvilke sider findes der?

Har i lagt et cv på nettet eller hvordan gjorde i.

På forhånd tak for hjælpen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan muligvis stå i en situation hvor jeg skal søge nyt job og har brug for at høre jeres erfaringer med jobsøgning.

Hvilke sider findes der?

Har i lagt et cv på nettet eller hvordan gjorde i.

På forhånd tak for hjælpen.

:kram

Jeg har været super glad for jobindex.dk, der bliver alle jobs inden for min branche i hvert fald slået op.. :) Og jeg har ikke haft CV på nettet, men fået mail med alle de Jobs der passede til mig og som lå mit område.. Men jeg tror godt det kan være en fordel at have liggende, hvis du søger job i det private. Jeg ved ikke hvorfor, men tror de bruger det mere.. Velkommen til FruLRs fordomme. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også jobindex.dk og så har jeg fagforeningen som også sender jobforslag men ofte er det de samme Jobs.

Nogen siger at linkedin (side alla facebook) er meget brugt med jobtilbud, men det synes jeg nu ikke. Kan være jeg har de forkerte "venner"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jobindex.dk

Jobnet.dk

Jobbank.aau.dk

http://careergate.cbs.dk

Men afhænger jo fuldkommen af hvad du søger.

En nævnte Linkedin. Der kan du sagtens få en masse tilbud hvis du har tilmeldt dig de rigtige grupper. Men igen afhænger jo af branchen. Min kæreste vil arbejde i computerspil og der bliver det meste danske smidt op på spiludvikling.dk og så igennem linkedin grupper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kommer jo nok meget an på, hvilket erhverv som man er uddannet indenfor. Men jeg brugte meget jobnet, min fagforenings jobdatabase og så min regionsjobagent, og faktisk valgte jeg også og søge på nabo regionernes hjemmesider. Jeg er klar på at køre efter det fede job :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER