Mor til K+M+?

Sidestik??

8 indlæg i dette emne

Hej piger Vil lige høre om der er andre der har problemer med sidestik eller hvad det nu er? Jeg har i en lille uges tid haft problemer med at få ondt i siden nederst i maven, minder om sidestik og kommer når jeg går og er ubehageligt. Nogen der har oplevet det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv :(

sidder det samme sted som sidestik??

- jeg har en del plukveer men det er tydeligt "hele" nederste del af livmoderen der strammer sammen.. - kan være lige på kanten til

at gøre ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er længere nede end sidestik normalt er, det er ikke ligesom plukveer da det er sådan nogen jag ind i side. Kommer når jeg er i bevægelse og forsvinder når jeg sidder eller ligger. Undre jeg over hvad det er mest fordi det er ubehageligt og jeg mindes ikke at jeg har oplevet det under mine andre graviditeter. Skal til lægesamtale i morgen efter jeg har været til gennemscanning så vil spørge hende om hun har en forklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker umiddelbart ligamentsmerter.. Jeg får dem især om aftenen når jeg skal sove og vender mig i sengen. Hos mig er det en skarp smerte som aftager når jeg ligger stille efterfølgende. Jeg har læste at ligamentsmerterne kan føles som sidestik, men det gør de nu ikke hos mig :blush

Er også voldsomt plaget af plukveer, hele maven bliver hård som en kanonkugle... Men fisen sparker lystigt videre :wub

Min mave bliver ind imellem også stenhård, men jeg har ikke noget der føles som plukveer (hvordan det end føles). Nu kan hvor jeg er begyndt at kunne mærke ham, så bliver der da også protesteret der inde, når jeg bukker mig forover for at tage sko på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lykkeligt glemt ligamenssmeterne. - de føles nogen gange som

sidestik længere nede mod lysken.. og andre gange som

om hele musklen fra riben til lysken blev trukket meget mere end den kunne..

- jeg har oplevet to/tre gange, når jeg har siddet længe og rejser mig op, at jeg får mega ondt i dele af livmoderen.. det føles lidt som om han kommer i klemme derinde. så må stå helt foroverbøjet lidt ryste maven lidt ol.

og sa går det over.. - aner ikke hvad det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket med lægen i dag og det ER ligamentsmerter så nu er jeg den heldige indehaver af den slags både i maven og indersiden af lårene (dem i lårene føles som om jeg har været i motionscenter uden at strække ud <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket med lægen i dag og det ER ligamentsmerter så nu er jeg den heldige indehaver af den slags både i maven og indersiden af lårene (dem i lårene føles som om jeg har været i motionscenter uden at strække ud <_< )

Håber ikke de bliver for slemme :(

- det hjalp mig rigtig meget enten at ligge på den side der gjorde ondt. ellers kunne det hjælpe hvis min kæreste masserede mig..

Varmeposer skulle også være effektive, har jeg hørt..

De lange natter med smerter, håber jeg du undslipper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER