Mor til K+M+?

En god oplevelse

3 indlæg i dette emne

Vil lige dele min oplevelse af mit 1. jordemoder besøg jeg var til i torsdags.

Jeg hører normalt til i Kolding men er henvist til Odens pga af flere problemstillinger, hvilket jeg har været meget skeptisk overfor, og har oz haft følelsen af at de ikke har haft styr på noget.

Men efter i går har jeg fået en hel anden opfattelse.

Jeg er kommet ind under noget det hedder familiecentret og den jordemoder jeg har fået er bare rigtig sød og meget forstående.

Alle de ting/bekymringer jeg havde brug for at snakke om kom hun ind på inden jeg selv begyndte. Vi havde en rigtig god snak og fik en tid igen den 14/3 da vi efter lidt over 1 time ikke kunne nå mere.

Min mand var desværre ikke med, han har det svært med sygehuse og det's personaler (har haft nogen uheldige oplevelser). Min terapeut havde tilbudt at tage med, hvilket hun var og det var en rigtig god støtte.

Så alt i alt en rigtig god oplevelse :wee

På tirsdag skal jeg til gennemscanning og bagefter til en lægesamtale og jeg glæder mig rigtig meget :yay

I øvrigt rundede jeg de magiske 20 uger i onsdags. Det gøre altså bare noget ved en.

Fra at tælle frem til uge 20 er jeg nu begyndt at tælle ned til uge 40 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønt med en god oplevelse :)

Weee fedt med gennemscanningen, det er altid spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige dele min oplevelse af mit 1. jordemoder besøg jeg var til i torsdags.

Jeg hører normalt til i Kolding men er henvist til Odens pga af flere problemstillinger, hvilket jeg har været meget skeptisk overfor, og har oz haft følelsen af at de ikke har haft styr på noget.

Men efter i går har jeg fået en hel anden opfattelse.

Jeg er kommet ind under noget det hedder familiecentret og den jordemoder jeg har fået er bare rigtig sød og meget forstående.

Alle de ting/bekymringer jeg havde brug for at snakke om kom hun ind på inden jeg selv begyndte. Vi havde en rigtig god snak og fik en tid igen den 14/3 da vi efter lidt over 1 time ikke kunne nå mere.

Min mand var desværre ikke med, han har det svært med sygehuse og det's personaler (har haft nogen uheldige oplevelser). Min terapeut havde tilbudt at tage med, hvilket hun var og det var en rigtig god støtte.

Så alt i alt en rigtig god oplevelse :wee

På tirsdag skal jeg til gennemscanning og bagefter til en lægesamtale og jeg glæder mig rigtig meget :yay

I øvrigt rundede jeg de magiske 20 uger i onsdags. Det gøre altså bare noget ved en.

Fra at tælle frem til uge 20 er jeg nu begyndt at tælle ned til uge 40 :yay

Så dejligt for dig! :D :D virkelig skønt at høre.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER