LouiseM

Synes det hele er træls lige nu :(

15 indlæg i dette emne

Hej søde tøser

Har lige brug for at læsse af....

Var ved lægen tidligere idag pga noget udslæt, jeg har fået på maven. Lægen anede ikke, hvad det kunne være, men har dog fået en tid til mig hos en hudlæge allerede på tirsdag :)

Men.... Så kom vi til at snakke om, hvordan jeg ellers har det og de sidste mange nætter er jeg vågnet pga kramper i hænder og fødder, jeg klør konstant over hele kroppen og så er jeg bare SÅ tørstig hele tiden.... Så imorgen skal jeg møde fastende - først hos lægen for at få taget blodprøver med mistanke om, at leveren er begyndt at drille - og derefter på sygehuset for at få lavet glukosebelastning :/

Oveni bækkenløsning, sindssygt meget opkast de første 12 uger og konstant halsbrand, synes jeg bare ikke det er sjovt lige nu :/ Vil bare gerne være glad og sund gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arghh for pokker Louise, hvor er det træls for dig :(

- jeg håber det hele snart går over - og ikke mindst at leveren har

det strålende..

Sender masser glade tanker til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Louise - du læsser bare aaaaalt det, du vil herinde! :kram

Hvis vi skal se positivt på det hele - hvilket jeg godt kan se, virker lidt svært lige nu - så er det helt fantastisk, at der bliver handlet så hurtigt fra lægens side. Jo hurtigere de finder ud af, hvad der er galt, jo hurtigere kan de jo hjælpe dig til at få det bedre - så du netop kan blive en sund og glad gravid! :)

Stort fortrøstningsfuldt kram herfra! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber de hurtigt finder ud af hvad det er så de kan finde en løsning. God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv altså!

Krydser fingre for det bedste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde hilsner og tanker, I dejlige damer ;)

Lige en opdatering herfra... Får svar på prøverne om leveren engang i næste uge - men mit blodsukker er helt tosset... Mit faste-blodsukker er meget lavt og det reagerer MEGET voldsomt, på det klamme sukkerstads, jeg skulle drikke på sygehuset :( Blev så dårlig, at de måtte finde en seng til mig :/ Jeg skal igennem samme omgang igen i næste uge - "bare for at være sikre på, at din krop godt nok reagerer sådan" :/

Så på mandag tager vi en glokusebelastning mere, tirsdag er det hudlægen..... Men onsdag kan jeg GLÆDE mig til - der skal jeg nemlig scannes igen!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde hilsner og tanker, I dejlige damer ;)

Lige en opdatering herfra... Får svar på prøverne om leveren engang i næste uge - men mit blodsukker er helt tosset... Mit faste-blodsukker er meget lavt og det reagerer MEGET voldsomt, på det klamme sukkerstads, jeg skulle drikke på sygehuset :( Blev så dårlig, at de måtte finde en seng til mig :/ Jeg skal igennem samme omgang igen i næste uge - "bare for at være sikre på, at din krop godt nok reagerer sådan" :/

Så på mandag tager vi en glokusebelastning mere, tirsdag er det hudlægen..... Men onsdag kan jeg GLÆDE mig til - der skal jeg nemlig scannes igen!! :D

Håber prøverne om din lever er rigtig fine :)

- Øv altså med blodsukkert - det er så ubehageligt når det svinger så voldsomt.. - Håber det er bedre næste gang, og om ikke andet, at de så kan lave en masse god vejledning i hvordan du kan styre det bedst muligt :)

Weeeeeeeee fedt du snart skal scannes. Det er en helt fantastisk oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber prøverne om din lever er rigtig fine :)

- Øv altså med blodsukkert - det er så ubehageligt når det svinger så voldsomt.. - Håber det er bedre næste gang, og om ikke andet, at de så kan lave en masse god vejledning i hvordan du kan styre det bedst muligt :)

Weeeeeeeee fedt du snart skal scannes. Det er en helt fantastisk oplevelse :)

Glæder mig også helt vildt... Og forhåbentlig kan vi se, om der er en tap eller ej påmonteret baby :) Glæder mig sådan til at se Blop igen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også helt vildt... Og forhåbentlig kan vi se, om der er en tap eller ej påmonteret baby :) Glæder mig sådan til at se Blop igen <3

Uhhhhhhh glæder mig til din opdatering :)

- Spændende at se hvad det er for en lille en.. Du har et barn i forvejen ik? - pige eller dreng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhhhhh glæder mig til din opdatering :)

- Spændende at se hvad det er for en lille en.. Du har et barn i forvejen ik? - pige eller dreng?

Jo, jeg har en dreng der fylder 7 til august... Han har bestilt en lillebror, men nu må vi se :) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg har en dreng der fylder 7 til august... Han har bestilt en lillebror, men nu må vi se :) <3

Skønt :) - Ha ha ha ja det er vist meget normalt for drenge i den aldre :D

- Har i selv nogle fornemmelser eller ønsker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver en dreng.... Men så lang tid det er en sund baby, er kønnet underordnet for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lige en opdatering herfra.... Var til endnu en glukosebelastning idag og dommen er faldet - graviditetssukkersyge :( Imorgen skulle der gerne komme svar på blodprøverne om hvorvidt min lever er begyndt at drille, og det er jo også imorgen at jeg skal til hudlægen og have undersøgt det udslæt jeg har på maven :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lige en opdatering herfra.... Var til endnu en glukosebelastning idag og dommen er faldet - graviditetssukkersyge :( Imorgen skulle der gerne komme svar på blodprøverne om hvorvidt min lever er begyndt at drille, og det er jo også imorgen at jeg skal til hudlægen og have undersøgt det udslæt jeg har på maven :/

Graviditets sukkersyge er træls, men det er godt det er opdaget, så du kan

leve efter det og undgå at det giver større problemer en det "behøver "

- håber virkelig du får nogle gode svar på blodprøverne i morgen. og ikke mindst at hudlæge ved hvad der sker på maven og ved hvad der skal til for at ordne det..

Sødeste Louise send massere positive tanker ud i universet, det skal nok gå godt alt sammen :)

- krydser finger for dig i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER