Nitzen1987

Klapvogn - et must have?

10 indlæg i dette emne

Er klapvogn noget man bare må eje? eller kan man fint klare sig med barnevogn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Zoey elsker at sidde i barnevognen. Jeg synes dog klapvognen er nemmere at manøvre rundt i butikker og nemmere at pakke i bilen. Så herhjemme er klapvognen for mor og fars skyld. Ikke Zoeys :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Simon efterhånden sidder bedre i klapvognen end i barnevognen og så er den meget nemmere at have med i bus mv. Og så har vi købt en hvor ryggen kan lægges ned så han kan tage en lur på turen. Jeg tror at når først det bliver rigtig forår, så kommer vi til udelukkende at bruge klapvognen. Skal også kun have klapvogn med på ferie i april og havde kun den med til Lubeck i december. Vi ville nødigt undvære den. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det var en befrielse, da hun kunne sidde selv og vi begyndet at bruge klapvogn! Den er meget mere handy at køre med og nemmere at have med i bilen.

Hvad vil du gøre, når du skal køre med hende med flyverdragt og våde støvler? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldig haft barnevogn, da vi først fik Vores datter da hun var 10 mdr. Men valgte at købe en rigtig god klapvogn istedet. Og den har vi brugt til ALT. Og hun sover simpelthen så fint i den.

Og som Susanne siger. Hvad vil i gøre med beskidt flyverdragt og støvler? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har klapvong og barnevogn. Klapvognen er pt i min bil, barnevognen er netop flytte ned i haven, hvor Noah kan tage formiddagslur nogle gange om ugen. Klapvogen skal saa vaere den, vi koerer tur med, og deri kan han altsaa ogsaa sidde bedre op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kunne/kan den ikke undværes. Kan fordi trunten ikke kan gå mange km endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Boern kan jo i det hele taget slet ikke forventes at gaa ligesaa meget som en voksen, selvom ogsaa boern kan traenes til at gaa "langt" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke undvære vores. Han sidder meget bedre i den og når de ikke sover så meget mere er det meget nemmere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For os er klapvogn til når hun er vågen og barnevognen er en hun sover i.

Når vi skal have barnevognen med i bilen, skal vi skille den helt af. Kassen og hjulene skal af. Klapvognen kan vi bare smidde i.

Vi bor et stykke unde for byen, og det er så meget nemmere at tage klapvognen med :)

Nu hvor foråret er kommet, regner vi også med, at den skal luftes noget mere, da vi så også vil være mere ude, når hun er vågen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER