Kanske

...

6 indlæg i dette emne

Det ville da netop skabe splid hvis det bliver et flop og de så ikke har været fælles om alt fra start; altså fælles om hvad der kan trækkes ud af firmaet, hvad der skal skydes i osv

Så jeg synes du lyder helt normal... at i har en lille "opsparing" er da bestemt ikke noget at vennen skal blande sig i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du vil holde jeres privatøkonomi ude - og det synes jeg er det klart mest fornuftige!

Hvis din mand skal trække på hans opsparing, synes jeg helt klart også at jeres ven skal. Som leeloo skriver kan det give en uheldig skævvridning, der er svær at komme uden om, hvis firmaet går ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også mene at hvis man ejer firmaet 50/50, så smider man det samme i - både arbejdsmæssigt og økonomisk!! Det kan jo så være den ene smider lidt mere økonomisk, og den anden arbejdsmæssigt men jeg synes det er vigtigt man ikke går skævt af hinanden, så personligt ville jeg smide time for time og krone for krone :)

Jeg ville kun smide de peng ei, hvis den anden smed tilsvarende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre. Hold privat økonomien udenfor det nye firma. Når man er partnere, så går man ind i det 50-50. Så skal din mand smide 30.000 kr i det, så må partneren også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adskil arbejde og privatli - saeligt oekonomisk! Alt endet er hul i hovedet og laegger kun grobund for splid sidenhen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER