Melas

ENDELIG!!!

10 indlæg i dette emne

Så har jeg ENDELIG mærket liv :loveshower . Når jeg er på arbejde er der lidt uro i maven, jeg kan tydeligt mærke at han flytter på sig. Men lige så snart jeg kommer hjem, så er der helt stille. Før hen kunne jeg godt være i tvivl om det var tarmbevægelser, men nu kan jeg meget tydeligt mærke forskel. Er bare SÅ lettet og glæder mig til at se ham igen på mandag til gennemscanningen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeeeeee :) ihhh hvor er det fantastisk :)

- Det er så stort..

Jeg undre mig sådan over at det bare følelse som det mest normale i hele verden. - troede lidt at jeg ville synes det var klamt el. at mærke ham. men det er jo bare det mest fantastiske. - Lige bortset fra når han spraker ned på blæren og jeg så kan tisse 4 dråber hvert 5 min.. - trods at det følelse som om jeg er ved at tisse i bukserne :)

Mærker liv flere gange om dagen, og Brian mærker ham hver aften. :)

- Hvordan mon det bliver at få sin krop lidt mere for sig selv. udover han selvfølgelig skal ligge meget i arm og ammes. Men bliver det mon helt "tomt" inde i maven. - kommer man til at savne bevægelserne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu stort tillykke med det :-) det er så skønt :-)

Og mit svar til om man kommer til at savne det. Jeg gjorde ikke... Man bliver jo ret optaget af det lille myr når det kommer. Plus, at det der nu føles hyggeligt og behageligt faktisk godt kan blive noget så ubehageligt de sidste par uger... Man tror det ikke nu, men lur mig om ikke vi mere eller mindre allesammen udbryder "kom nu uuuuud" til sidst :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎28‎-‎02‎-‎2013 at 1:15 PM, MissM said:

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bare stadig ikke sivet rigtig ind endnu, at han faktisk kommer ud en dag.. - Altså at der kommer et rigtigt barn ud, som skal være sammen med mig hele tiden og som jeg vil være mor for, resten af mit liv..

- Men ja jeg synes det er fantastisk hyggeligt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Daarhjligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bare stadig ikke sivet rigtig ind endnu, at han faktisk kommer ud en dag.. - Altså at der kommer et rigtigt barn ud, som skal være sammen med mig hele tiden og som jeg vil være mor for, resten af mit liv..

- Men ja jeg synes det er fantastisk hyggeligt nu :)

Ved du hvad, det tror jeg aldrig rigtig man fatter på forhånd. Jeg tror bare man "vågner" en dag når man har fået nogenlunde styr på det praktiske i hverdagen og opdager at "hov jeg er da blevet mor i løbet af alt det her" og så er det egentlig meget naturligt. Sådan skete det i hvert fald lidt for mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det tror jeg aldrig rigtig man fatter på forhånd. Jeg tror bare man "vågner" en dag når man har fået nogenlunde styr på det praktiske i hverdagen og opdager at "hov jeg er da blevet mor i løbet af alt det her" og så er det egentlig meget naturligt. Sådan skete det i hvert fald lidt for mig :-)

Maibritt du er simpelthen så godt til at få mig til at føle mig helt forstået og ikke mindst helt almindelig. - hvilket jo i detre tilfælde er meget rart ;)

- jeg er sgu nok ikke så almindelig ellers. men at få bekræftet at mine folelser er det, er sgu ret dejligt.. så tak for din evne til at fixe det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maibritt du er simpelthen så godt til at få mig til at føle mig helt forstået og ikke mindst helt almindelig. - hvilket jo i detre tilfælde er meget rart ;)

- jeg er sgu nok ikke så almindelig ellers. men at få bekræftet at mine folelser er det, er sgu ret dejligt.. så tak for din evne til at fixe det :)

Det var da virkelig så lidt :-) Anytime :-) der er sq nok dameblade der får os til at føle at vi skal have total styr på alting og være tjekkede mens vi render rundt med gylpeklude på skulderen ;-)

For mig er det bare vigtigt at få fortalt det andet også - for det der glansbillede holder altså ikke... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER