Bima0906

Bil til 3 børn?

6 indlæg i dette emne

Ja vi er jo snart en familie med 3 børn, og vores bil står snart til udskiftning.

Så vi skal til at kigge på ny ( nok nærmere nyere brugt) bil men det skal helst være en hvor der kan stå to 15-36 kgs autostole og en baby/9-18 kgs autostol på bagsædet og samtidig helst stationcar el lign så der er god plads til barnevogn og baggage i baggagerummet.

Så jeg tænker at der må være en masse kloge forældre til 3 børn herinde som kan fortælle hvilken bil de har, så vi har noget at gå ud fra.

Help please?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Peugeot 5008 har vi. Den har 7 sæder, men vi bruger ikke de sidste to. Der kan nemlig godt være 3 autostole på bagsæderne, som alle er separate. Der er god plads i bagagerummet. Til både barnevogn og klapvogn. Vi har haft flere stationscars, men jeg synes der alligevel var for lidt plads, hvis man skulle noget der krævede mere end en dags oppakning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en Ford Mondeo fra 2001 i stationcar og der kunne godt stå 3 store autostole på bagsædet + at der er godt med plads i bagagerummet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bror har en Ford S Max til deres 3 børn

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi kun et barn, men vi har en peugeot partner, der kan sagtens stå 3 autostole i og bagagerummet er så stort så vores barnevogn (Odder) kan stå oprejst der i, vi skal kun lige slå kalechen ned, men ellers bare løfte den ind :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores naboer har en Citroen Xsara Picasso til deres tre børn

Ellers er der god plads i f.eks. en Mercedes E klasse (de har dog en slem tendens til at ruste...), i en Opel Zafira, i en VW Touran eller Sharan, en Kia Carnival, i de store stationcars - Ford Mondeo, Opel Vectra/ Insignia, VW Passat mm - og i en Citroen Berlingo eller Peugeot Partner. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER