My-Moren

Må baby få linser?

8 indlæg i dette emne

Måske et underligt spørgsmål!?? Men jeg har i flere dage gået og tænkt på om man må give sin 6 mdr. gamle baby linser? Selvfølgelig blendede og uden salt.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske et underligt spørgsmål!?? Men jeg har i flere dage gået og tænkt på om man må give sin 6 mdr. gamle baby linser? Selvfølgelig blendede og uden salt.. ;)

Jeg ved det ikke, men umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle kunne gøre det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg troede først at du mente kontaktlinser :D men så da du skrev blendede og uden salt tænkte jeg det nok var noget mad :rolleyes

Men ja, baby må godt få linser, jeg gav Lise røde linser, da hun var omkring samme alder. Hun brød sig dog ikke om det, men det er noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke, men umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle kunne gøre det? :unsure

Jeg har haft samme tanke ;) Men ville bare lige være sikker på det inden :)

Haha, jeg troede først at du mente kontaktlinser :D men så da du skrev blendede og uden salt tænkte jeg det nok var noget mad :rolleyes

Men ja, baby må godt få linser, jeg gav Lise røde linser, da hun var omkring samme alder. Hun brød sig dog ikke om det, men det er noget andet.

Hahah! Ja okay, kan godt se at den kan misforståes lidt ;) Tror jeg vil prøve det.. Selvom jeg nu heller ikke tror at han vil kunne lide det, selvom han faktisk (efter han er kommet godt i gang med skemaden) har været alt ædende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 6 mdr. alderen må der gives bælgfrugter i mindre mængder og ikke hver dag. De har et meget højt indhold af protein, som man generelt skal være påpasselig med indtil 8 mdr. alderen, hvor der ikke er begrænsninger på. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 6 mdr. alderen må der gives bælgfrugter i mindre mængder og ikke hver dag. De har et meget højt indhold af protein, som man generelt skal være påpasselig med indtil 8 mdr. alderen, hvor der ikke er begrænsninger på. :)

Se jeg overvejede bare at skrive til dig ;) Og mine overvejelser gik også på protein indholdet, så lidt må han gerne få. Tak for dit svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De maa gerne faa roede linser. Og saa skal de koeres ind over tid. Jeg har baade givet Noah roede linser, kogte groenne aerter og kogte groenne boenner.

Jeg blander linserne i mos :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De maa gerne faa roede linser. Og saa skal de koeres ind over tid. Jeg har baade givet Noah roede linser, kogte groenne aerter og kogte groenne boenner.

Jeg blander linserne i mos :)

Det er nemlig også i mosen jeg havde tænkt mig at blande linserne ind ;) Tak for dit svar Camilla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER