Mor til de skønne

-

10 indlæg i dette emne

:biglove TAK fordi du ville fortælle din beretning søde....

Lyder som en god oplevelse - trods det ikke var lige hvad du havde regnet med...

SMUKKE billeder.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det ikke gik som du drømte om, så er det alligevel helt fantastisk jo :biglove

Dejlige billeder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for du delte din beretning med os søde.

Lyder som en fantastisk oplevelse selvom det ikke helt gik som planlagt.

hvordag kan det være du ikke havde Thilde hos dig på opvågningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak søde :biglove Tænkte efter vi havde skrevet på FB, at nu var det tiden ;) Det var en rigtig god oplevelse, men det skyldes de fantastiske mennesker der var omkring os :loveshower Selvom de var ved at drukne i kejsersnit, gjorde de alt for at vi blev inddraget mest muligt og at der var fuldstændig ro og ingen hast :glad

Det er nok altid meget sundt og skrive om sine oplevelser.. gode som dårlige... :)

Og det var da dejlgt de sørgede for og have jer med i det hele, mens det foregik... Det betyder meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er det helt bestemt ;) Og måske Tilde, om mange år, vil syntes det er lidt sjovt at læse om hendes ankomst til verden :)

Ja de var bare så skønne alle sammen :loveshower Jeg er så taknemlig for, at narkoselægen spurgte om han skulle tage billeder for os :glad For med alt det de fortalte under forløbet og så sammen med billederne føler jeg, at jeg nærmest så hende komme ud :D

Det vil hun heeelt sikkert. Jeg syntes ihvertfald personligt det er spændende og læse hvis mine forældre har skrevet noget fra den gang...

Åhhh hvor rart... Det er nok det man frygter lidt... Ingen billeder.. :/ (Eller jeg gør - men jeg er jo også billed freak)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER