sivtop

Blødning - uge 26 :S

9 indlæg i dette emne

Har lige været på toilet.. og en lille blødning på str med en tokrone lå der og kiggede på mig :(

Har blødt i mine andre graviditeter, men altid før uge 20... Hvordan skal jeg lige forholde mig? Kan mærke jeg bliver nervøs, men jeg er ikke så jeg panikker.. synes ikke jeg har smerter, og har osse mærket lillepigen.

Kom lige med alle jeres gode historier, dem kan jeg godt lige bruge... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville prøve at ringe til fødegangen.

Synes ikke det virker som om der er noget galt - men bare for at berolige dig selv. Er det frisk blod? Og har du evt. lige dyrket sex eller andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder har sagt, at en lille blødning på str med en 5 kr er ok og normalt. Var der mere så skulle jeg kontakte lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen sex'en og intet der ellers burde ku ha provokeret det.. hvad jeg sådan lige tænker.

Det var ikke friskt i starten, og kun tokrone størrelse... Efter en halv times tid, var der to gange lidt frisk blod på papiret når jeg tørrede mig, ikke i trusserne... Og nu ligger jeg lige på sofaen og nægter mig selv at gå på toilet hvert femte minut.

Har hørt hjertelyd med min babylytter, og hun er livlig nok derinde... Så prøver at holde mig i ro og ringer lige til min læge i morgen tidlig. Just in case.... Hader bare synet af blod :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ringet til din læge her til morgen? Jeg ville få det undersøgt. Jeg er ligeglad med om "det er ok med op til en 5'er". Oplevede jo selv blødninger i uge 222 (23?), det var så en del mere, det løb faktisk ud af mig. Men jeg er glad for at jeg fik det undersøgt.

Det kan være det bare er en følsom slimhinde, men så ved du det! I mit tilfælde var det det OG en blodansamling som gjorde at jeg lå sygemeldt i 2 uger.

Håber ikke det er noget, men tag og bliv undersøgt så du ikke skal bekymre dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.....hvorfor skal du sådan plages!? -_-

Håber du har fået fat i din læge og fået ro på....

sender dig et KÆMPE :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er i søde :)

Talte med min læge i telefonen i morges. Hun mente osse det lød som blødning pga slimhinde. Og hun mente at jeg skulle reagere hvis jeg havde blødt mere, og hvis der havde været smerter.

Jeg har ikke fået det undersøgt rent fysisk, blødningen stoppede efter jeg skrev det sidste herinde og der har ikke været noget siden.

Og jeg vil sige at jeg faktisk har taget det overraskende roligt i dag. Ene og alene pga at hun derinde i maven sparker og møfler så meget rundt, så jeg mærker at hun er ok.

Begynder det igen, osse bare tokrone størrelse, så vil jeg snakke scanning eller anden undersøgelse. Specielt fordi jeg osse har så mange plukveer. Så skal det undersøges nærmere...men har ro på, lige for nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig læsning :) håber du får en weekend med masser af spark og møflen :) og NUL blod :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja... Har i dag nydt en dejlig frokost med manden min :) datteren tog med veninde hjem fra skole og overnatter der, sønnemand ville gerne hjem til onkel og sove, det måtte han gerne... Så tog vi da lige en tur i bio og så "Alle for to"... Hyggelig dag med min søde mand, og længe siden jeg har grinet så meget i biografen :D

Der har ikke været mere blod, og lige nu kan jeg slet ik falde i søvn pga en meget livlig baby i maven... Skøn dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER