somummy

Udenlandsrejse og sovetider (spørgsmål)

13 indlæg i dette emne

Mig og kæresten skal ud og rejse til sommer (har et gavekort vi SKAL bruge denne sommer).

I al min undersøgen kommer jeg til at tænke på, hvad h..... vi egentlig skal lave om aftenen? Milas plejer jo at komme i seng kl 20? Skal vi så bare sidde på hotelværelset og spille 500 hver aften?

Erfaring søges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv rejst med Leo, da han var så lille som Milas vil være til sommer.

Men vi har flere andre venner der har. De lagde barnet til at sove i vognen om aftenen, og så trillede de ned i restauranten og nød en sen middag og et par drinks.

Og så op på værelset og i kassen med barnet.

Kunne det være en mulighed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel vil han være?

Vi var afsted da Theo var 8 mdr. Han sov bare i klapvognen mens vi var på restaurant. De fleste steder kan man jo sidde ude og så havde vi ham stående lige ved siden af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han vil være ca 11 måneder.

Ki Schou: hvilken vogn havde de med? Barnevogn? Er sådan én ikke dyr at have med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en klapvogn, som kunne fælde ryggen ned så man kan ligge rimelig godt.

Hvem skal I flyve med? Jeg tjekkede lige SAS, der koster det ikke noget at tage barnevogn eller klapvogn med, hvis barnet er under 2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en klapvogn, som kunne fælde ryggen ned så man kan ligge rimelig godt.

Hvem skal I flyve med? Jeg tjekkede lige SAS, der koster det ikke noget at tage barnevogn eller klapvogn med, hvis barnet er under 2 år.

Vi skal rejse med Star Tours, ved ikke helt hvilke fly de bruger :) Det må jeg lige få undersøgt nærmere :lovebk Tusind tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, vi skal flyve med jettime og der må man også have klapvogn/barnevogn med gratis, hvis bebse er under to år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fløj vi også med. Vi fik rigtig god service og en børnepose til Theo med banan og frugtmos :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor I Dublin og flyver tit til DK. Bare lige saa I ved details, det er kun paraplyklapvognen I maa tage med gennem lufthavnen. Alt andet skal afleveres ved odd size baggage. Til gengaeld har de klapvogne men det er foerst naar I er kommet igennem til den anden side. Den kan I saa tage med helt til gaten. Kastrup er meget strenge med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, vi skal flyve med jettime og der må man også have klapvogn/barnevogn med gratis, hvis bebse er under to år :)

Perfekt - så kan I jo prøve med det, så I ikke behøver sidde på værelset hver aften fra kl. 20.

Held og lykke og god tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fløj vi også med. Vi fik rigtig god service og en børnepose til Theo med banan og frugtmos :)

Okay, hvor fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor I Dublin og flyver tit til DK. Bare lige saa I ved details, det er kun paraplyklapvognen I maa tage med gennem lufthavnen. Alt andet skal afleveres ved odd size baggage. Til gengaeld har de klapvogne men det er foerst naar I er kommet igennem til den anden side. Den kan I saa tage med helt til gaten. Kastrup er meget strenge med det.

Godt at vide. Vi skal godt nok flyve fra Aarhus, men det er nok det samme der. Og lufthavnen er heldigvis heller ikke så stor, så skal ikke gå så langt.

Og regner også med at jeg tager vores vikle med. Hvis der skulle blive brug for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt - så kan I jo prøve med det, så I ikke behøver sidde på værelset hver aften fra kl. 20.

Held og lykke og god tur :)

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER