mulig_mor

Kan i mærke noget endnu?

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er i 16 uge, og går lidt og venter på at jeg kan mærke lillemanden.. ved godt at der går lidt tid før man kan mærke det udenpå maven, men ved at mange mærker at den lille møfler rundt derinde - og det vil jeg altså også gerne kunne :rolleyes

Nogen der har mærket noget endnu??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har heller ikke mærket noget endnu, men det er nok meget normalt 15+5 og første graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl. Har de sidste to aftener mærket noget der kunne være små puf :loveshower Jeg er jo andengangs, så forventer det kommer lidt tidligere end sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl. Har de sidste to aftener mærket noget der kunne være små puf :loveshower Jeg er jo andengangs, så forventer det kommer lidt tidligere end sidst :)

Hvor dejligt :wub Er også lidt i tvivl om jeg overhovedet ved hvordan det mærkes - så måske jeg har overset det ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 15+0 i dag, og har endnu ikke mærket noget. Håber det kommer snart :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun mærket kildren inde fra og håber det er bebs :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag da jeg sad bøjet over computeren, mærkede jeg et lille puf på blæren. Fik tissetrang i et sekund :P

Det må da have været bebs??? :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på visit fra Juli :)

- jeg mærkede liv allerede i uge 13. og var rigtig meget itvivl i starten..

jeg prøvede et par aftner i træk at drikke koldt vand når jeg gik i seng, og i løbet af kort tid var der fest i maven :)

Jeg har aldrig mærket små bobler, men svage små "smølfespark" ( i ved lige

med fingeren;) )

håber snart i alle får masser liv i maverne. det er så fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på visit fra Juli :)

- jeg mærkede liv allerede i uge 13. og var rigtig meget itvivl i starten..

jeg prøvede et par aftner i træk at drikke koldt vand når jeg gik i seng, og i løbet af kort tid var der fest i maven :)

Jeg har aldrig mærket små bobler, men svage små "smølfespark" ( i ved lige

med fingeren;) )

håber snart i alle får masser liv i maverne. det er så fantastisk :)

Nu nævner du små smølfespark - tror måske jeg mærkede lillemanden i onsdag :wub

Er langt fra sikker, men da jeg var på arbejde i onsdag mærkede jeg en slags bitte små smølfespark i højre side - synes det varede rimelig længe, så tænker om det måske var bebs <3 Men synes det er svært når man ikke ved hvordan det skal føles ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu nævner du små smølfespark - tror måske jeg mærkede lillemanden i onsdag :wub

Er langt fra sikker, men da jeg var på arbejde i onsdag mærkede jeg en slags bitte små smølfespark i højre side - synes det varede rimelig længe, så tænker om det måske var bebs <3 Men synes det er svært når man ikke ved hvordan det skal føles ^_^

Altså jeg er jo selvfølgelig ikke ekspert :) Men jeg har ikke oplevet at andet en baby, kan følelse som små smøflespark.. ;)

Jeg synes varriheden svinger helt vildt meget også nu. Nogle gange er det kun få puf og andre gange ligger han og roder rundt over lang tid.

- Det er vildt svært i starten at tude være sikker på at det er baby, når man ikke ved hvordan det føles. Men bare rolig, så snart det kommer igen, så bliver man igen bekræftet. og om ikke ret lang tid, så er du overhovedet ikke itvivl. :)

Jeg har i alt den tid jeg har mærket ham, også kunne mærke ham uden på maven. (fordi han sparkede udad) så kunne både mærke det i mave og hænder.

Håber snart hanbliver så stærk, så du ikke skal tvivle :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er jo selvfølgelig ikke ekspert :) Men jeg har ikke oplevet at andet en baby, kan følelse som små smøflespark.. ;)

Jeg synes varriheden svinger helt vildt meget også nu. Nogle gange er det kun få puf og andre gange ligger han og roder rundt over lang tid.

- Det er vildt svært i starten at tude være sikker på at det er baby, når man ikke ved hvordan det føles. Men bare rolig, så snart det kommer igen, så bliver man igen bekræftet. og om ikke ret lang tid, så er du overhovedet ikke itvivl. :)

Jeg har i alt den tid jeg har mærket ham, også kunne mærke ham uden på maven. (fordi han sparkede udad) så kunne både mærke det i mave og hænder.

Håber snart hanbliver så stærk, så du ikke skal tvivle :box

hihi , håber jeg også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg helt sikker :loveshower Mærkede noget ret tydeligt og lagde så hånden på min mave. Der var ingen tvivl :D Min mand prøvede også, men så stoppede det selvfølgelig :P Men han glæder sig rigtig meget :yay

Utroligt som sådan et lille spark kan gøre at man bliver helt forelsket :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg helt sikker :loveshower Mærkede noget ret tydeligt og lagde så hånden på min mave. Der var ingen tvivl :D Min mand prøvede også, men så stoppede det selvfølgelig :P Men han glæder sig rigtig meget :yay

Utroligt som sådan et lille spark kan gøre at man bliver helt forelsket :biglove

weeeeeeee hvor dejligt :yay og du har termin lige før mig - så der er håb forude ;) håber snart det bliver min tur :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket liv nogle gange, men jeg er også anden gangs gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER