Kamillawn

Cyklus under/efter amning

5 indlæg i dette emne

Hej piger :)

På et tidspunkt skal Sophia være storesøster :yay Om få dage er hun 7 måneder, og jeg har haft min mens 2 gange siden fødslen. (Jeg er på minipiller. Før jeg blev gravid var min cyklus meget stabil - den var 27 dage de 2 gange jeg nåede at have en cyklus inden jeg blev gravid med Sophia i tredje cyklus)

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle ammemødre.

Hvornår blev jeres cyklus stabil igen? Allerede under amningen eller først efter ammestop?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min cyklus har været stabil fra Simon var 8 uger og han er/var ammebarn. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer og har jo haft min mens 3+1 gang nu. Den er saadan naeaeaesten regelmaessig +/- 3-4 dage :)

Den "+1 mens" var nogle dage med pletbloedning og ikke regelmaessig mht. dage, og det var den anden cyklus. De to derefter er regelmaessige. Men det er laaange mens paa naermest 8 dage og der er et par dage med rigelig mens :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer endnu og har ikek fået mens. Så er også spændt på hvornår den kommer og hvor præcict den er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke set skyggen af min mens endnu... :rolleyes

Har tilgengæld hørt flere, der har fået rod i cyklussen, når de begynder at trappe amningen ned.

Spændende med lillebrøster :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER