LHJ

Stadig virkelig træt?

6 indlæg i dette emne

Jeg er stadig meget, meget træt, og fryser rigtig meget det meste af tiden. Faktisk synes jeg kun det bliver værre efterhånden som ugerne går. Jeg nævnte det for Jordemoder forleden dag, som sagde at så længe jeg tager jern hver dag er alt ok og helt normalt.

Er I også stadig trætte? Synes der står rundt omkring af 2. trimester skulle være overskuds-trimesteret. Hvor bliver det lige af?! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder godt nok hårdt.

Jeg er heldigvis ikke så træt længere, men lige frem fyldt med overskud vil jeg ikke kalde mig :P

I min sidste graviditet sov jeg 10-12 timer hver nat indtil jeg fødte. Desværre gjorde det ikke at jeg sagtens kunne tage et halvt år uden søvn ;) Tænker det bare gælder om at sove det man kan, for når bebsen kommer er det jo slut.

Men håber da du får lidt mere overskud -og varmen kommer forhåbentligt med foråret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det kan da være jeg bare er gået i vinterhi og samler en masse energi til baby kommer i August ;) man har da lov at håbe, ik :D

Har en bekendt der er omtrent ligeså langt som mig. Det er en smule frustrerende at følge hende på facebook med hendes: 'SÅ er hele huset gjort rent, der er bagt boller og hjemmelavet rugbrød til den KÆMPE frokost jeg (spontant) har arrangeret for hele familien' :D når man selv ligger udmattet på sofaen og klar til dagens første lur, efter at have hentet en skål havregryn... :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også mega træt , og troede også det skulle blive bedre her i 2. trimester.. det skal dog lige siges jeg ikke rigtig er startet på jern, da jeg har kastet konstant op og blev dårligere af jern - men kaster ikke så meget op mere, kun en sjældent gang imellem, så begyndte på jern igår og håber når jeg får taget dem regelmæssig at jeg får lidt mere energi :)

men kender alt for godt det med at være klar til en lur allerede efter morgenmaden ;) synes jeg har sovet helt ekstremt mange timer de sidste 3 måneder, og kan nemt gå i seng kl 20 og først stå op kl 9 næste morgen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også stadig meget træt. Er klar til en lur efter morgenbadet ;-) Går i seng kl 20-21 og står op 5,30-6 og er ved at dø af træthed...

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep stadig træt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER