Guest

.

27 indlæg i dette emne

Det er både varmen fra forældrene og faren for at forældrene kommer til at mase barnet i søvne. Der skal ikke særligt meget varme til før et nyfødt barn får det for varmt og ikke særligt hårdt tryk til at baby bliver mast nok til ikke at kunne få vejret. Så det er ikke en god ide at baby sover i samme seng som mor og far.

Jeg har dog hørt om forældre der sætter babysengen helt tæt op af deres seng og slår rammen af sengen ned i den side der vender mod forældrenes seng så babys madras egentligt bliver en forlængelse af forældrenes madrads. Man skal bare være helt sikker på at sengene har samme højde og at de ikke kan glide fra hinanden så baby kan falde ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg spurgte min JM og vi må GODT sove sammen med baby men baby skal sove yderst - og så sætte f.eks. gitter eller lign op så barnet ikke falde rud og barnet skal sove med egen dyne. Hun sagde så at jeg kunne amme fra begge bryster når barnet lå i den side men jeg har på INGEN måde store nok bryster til det så jeg er nødt til at have hende til det bryst, der er nederst madrassen og så må jeg lægge hende yderst i sengen igen bagefter så - det andet er fuldstændig fysisk umuligt for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER