Kanske

...

9 indlæg i dette emne

Det sammenklappelige ville jeg ikke "turde" have som fast.. Camille ville vælte ned fra det.

Så ville jeg hellere have en almindelig puslekommode, også tage hynden med, hvis de store børn skulle være med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et sammenklappeligt i sommerhuset, og det virker fint. Men vi tager så også skrivebordet ved siden af i brug til at have tøj mm stående på. Det kan gå an i sommerhuset, men jeg ville være ked af ikke at have noget sted til at have tøj, ekstra bleer mm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et sammenklappeligt i sommerhuset, og det virker fint. Men vi tager så også skrivebordet ved siden af i brug til at have tøj mm stående på. Det kan gå an i sommerhuset, men jeg ville være ked af ikke at have noget sted til at have tøj, ekstra bleer mm.

Jeg ville heller ikke nøjes med en pusleplade i sofaen/ sengen, da det ikke er rart at skulle bukke sig så meget, og du skal gøre meget klar inden - hvilket betyder, at du i stedet vil bruge tid på at gøre det hele klar i stedet for at have en base, hvor det hele er allerede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du vælger et sammenklappeligt, så vær OBS på højden. Vi startede med et fra IKEA, men flyttede heldigvis efter to måneder så jeg fik et nyt, for det første var bare alt for lavt og jeg kunne mærke det i min ryg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vores hjem indrettet så forkert når det kommer til at have pusleplads.

1. Badeværelset er for lille, og med fliser hele vejen op af væggene <_< så der er hverken plads til et væghængt eller et puslebord.

2. Jeg vil være i nærheden af vand, og derfor lader det sig ikke gøre at have puselplads oven på, plus jeg vil genere for meget når T skal pusles.

Og samtidig skal jeg alt for mange gange op og ned af trapperne, og det kan ikke betale sig.

T har nu vænnet sig til at vi pusler i stuen.

Desværre fylder vi lidt da jeg har noget af hans tøj der også, og jeg har et af de dumme pusleborde, synes jeg selv.

Derfor overvejer vi en dyb og høj nok kommode med enten skabe eller skuffer i, og så vil jeg ud og have fat i denne pusleplade som jeg synes er så smart og lige til at stille væk, den kan bla. købes på denne hjemmeside www.ogbrinch.dk

Bagefter kan vi altid bruge kommoden til andet.

Jeg kan godt fortryde vi ikke har gjort det noget før, men bedre sent en aldrig.

Så jeg vil klart anbefalde at du får købt en god kommode der er plads til puslehynden på og så kan du altid rykke puslehynden ned på gulvet, eller andet sted hen hvis søskende skal være med.

post-3501-0-18207800-1360709045_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har bare en puslepude på badeværelsesbordet... og det fungere rigtig fint for os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER