cecilia

HCG tal er faldet paa 3 dage

4 indlæg i dette emne

Jeg har lige (naesten) fundet ud af at jeg er gravid, i Torsdags - jeg er 37 aar og troede simpelhen ikke paa at det kunne ske laengere...mins sidste mens var 6 Januar og jeg ved at jeg blev gravid den 18 Jan...fik en HCG test i fredas som var fantastisk - men fik den taget igen idag og tallet er faldet - det burde have vaeret STEGET mindst dobbelt - nu skal jeg scannes igen paa onsdag....men jeg er helt ude af mig selv ...de siger at det er et rigtig daarligt tegn...jeg er en dansk kvinde men bor i Italien... Glaeder mig til at hoere fra jer (HCG tal i torsdag var 58090 idag Mandag er det 56271)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så tidligt i graviditeten bør HCG-tallet slet ikke falde, men derimod fordoble sig selv på tre dage. De har sandsynligvis ret i, at det næppe er et godt tegn, men mirakler sker jo hele tiden. Jeg håber, din scanning viser, at alt er helt ok. Rigtig meget held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også held og lykke fra mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt, altså, da jeg spontant aborterede for år tilbage var tallet på nogenlunde samme tidspunkt meget, meget lavere, som i omkring 5000. Men jeg kan godt se, at det jo burde stige.

Jeg har hørt og læst lidt om at nogle kvinder danner hormonstofferne langsommere, og at de derfor får lidt skæve værdier til at starte med. Nogle få danner så alt for få, og... ja. Men dine tal er da trods alt meget større end mit under den spontane abort.

Et kæmpe kram og krydsede fingre fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER