GrønFrø

Ammerum i Odense?

7 indlæg i dette emne

Nogen der ved, hvor der er ammerum i Odense? Jeg ved at der er i Rosengårscentret og i Graviditetsbutikken. Men hvor er der ellers? Nogen der ved om f.eks. Ikea eller Tarupcenteret har ammerum?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også i nogle af babytøjsbutikkerne på gågaden.. Ikea mener jeg ikke har - jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til det. Der er psulerum på handicaptoilettet ;)

Tarupcentret.. Hmm.. Der kommer jeg aldrig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Århus er der ammerum i Ikea - så mon ikke der også er i Odense!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Århus er der ammerum i Ikea - så mon ikke der også er i Odense!

Hvor ligger ammerummet i ikea Århus? Er det i forbindelse med toiletterne? Eller er det ved legelandet? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Århus er der ammerum i Ikea - så mon ikke der også er i Odense!

Jeg har ikke set det, men nu giver vi også flaske. Men jeg har ikke set et i Odense..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I IKEA ved taastrup er der en halv-aflukket afdeling ved kantinen, hvor man kan amme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ligger ammerummet i ikea Århus? Er det i forbindelse med toiletterne? Eller er det ved legelandet? Eller?

Det er ved indgangen (hvor legerummet også er) så er der en dør hvor der står Førstehjælps rum - Ammerum. Ikea er i det hele taget meget baby venlig så mon ikke der også er et ammerum i IKEA Odense?

Er der ikke sådan et lille blå "kort" over afdelingerne? det kan være det står der på hvor det er! Ellers kan man vel hurtigt finde en medarbejder og spørge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER