evita

Min kamp for et vægttab og en graviditet...

5 indlæg i dette emne

Hej alle kære BK-brugere...

Jeg vil idag starte denne tråd - en tråd hvor undertegnede skal tabe sig...

Jeg har PCO og har fået af vide af gynækologen, at et vægttab vil gøre underværker. - Mit ønske er at tabe mig 20-25 kilo og så er jeg også helt nede på et maksimum af, hvad jeg må tabe mig. Så er der måske 2-3 kilo tilbage at give af

Derfor vil jeg hér i denne tråd skrive lidt om, hvad jeg laver, spiser, tænker og føler.

Jeg håber meget, at der er nogle andre piger på Babyklar, der vil støtte mig, bakke mig op eller give mig en røvfuld, hvis det kører af sporet for mig.

Hjemme spiser vi meget varieret i forhold til kød og grønt. Der er altid nye retter på bedding og sodavand er nærmest ikke eksisterende.

Mit problem er manglen på motion, og de dage hvor jeg virkelig ikke kan holde mig fra slik, kage og andet usundt som hvidt brød, pasta etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søndag den 10. Februar 2013

Vejning nummer 1:

Jeg gør ikke et forsøg på at skjule min vægt for jer, men dags dato mangler der et batteri i vægten, det er simpelthen dødt...

Dog sidst jeg stod på vægten, viste den 103 kilo - og det er dét, der gjorde, at jeg længe har overvejet denne tråd, og den derfor nu er blevet til noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på dig :yay :yay

Jeg er selv startet en kamp mod slik, pasta og hvidt brød, så er i samme båd som dig :) Tror på at det nok skal gå godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på dig :yay :yay

Jeg er selv startet en kamp mod slik, pasta og hvidt brød, så er i samme båd som dig :) Tror på at det nok skal gå godt :)

Så må vi sparke hinanden i nummeren.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :balloons

Glæder mig til at følge dig herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER