MissM

Børnefamilie version 2.0

7 indlæg i dette emne

Så blev der lige byttet biler. Den første bliver afhentet i morgen. Det vil faktisk sige at jeg har kørt sidste tur i min trofaste følgesvend gennem 6 år (Bruce blandt venner). Det betyder også at jeg denne gang ikke behøver bakse med at skille barnevognen ad i atomer hver gang jeg skal noget. Det bliver dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- vi skal også ha ny bil. Den vi har nu er en firmabil, og eftersom Brian har opsagt sit job, og starter så. ja så skal vi jo af med den.. pragtfuld lækker bil.. jeg kan slet ikke overskue stationscars = familen dk biler. så vi bruger en del tid på at finde ud af hvad

vi skal ha..

Dels med plads til baby og barnevogn, men også en

bil med en god stor motor, da Brian kommer til at køre meget i hele eu..

- hvad skal du ha maibritt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går familie container agtig vejen. Citroën C4 Picasso.

Der er langt fra stationcar til Berlingo! Man kan sagtens få smarte, hurtige stationcars. Nu ved jeg ikke hvor meget I skal køre, men tag det fra én der har skulle køre alle steder hen med den første - det gider man ikke i længden hvis det er så besværligt. Min trofaste følgesvend er en Skoda Fabia. På mange måder en fantastisk bil, men glæder mig til at transporten bliver nemmere denne gang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også snakket om bil. Den vi har nu er en gulpladebil, hvor der må sidde 3 personer på forsædet. Problemet er så bare at vi alle 4 (min kæreste har 2 drenge) snart 5 ikke kan være der når vi skal noget. Drengene er også snart så store at de ikke kan sidde der mere. Men på den anden side kommer vi nok til at se mindre til dem da de jo er så gamle (lige fyldt 13) at de ikke gider komme her mere.

Min kæreste har fået nyt arbejde, hvor han skal køre meget rundt og lave tilbud til kunder og han håber snart han får en bil til rådighed, fordi lige nu kører han i vores. Jeg håber så bare på det ikke bliver en gulpladebil fordi så skal vi jo køre i 2 biler hver gang vi skal noget alle 5.

Min kæreste har en forkærlighed for Toyota og de skal være med en "lang snude". Han er blevet påkørt frontalt en gang og slap heldigt fra det, kun fordi bilen havde en lang front. Men det bliver nødt til at være en stor bil, da han er så høj (205 cm) næsten ikke kan være på føresædet med sine lange ben i en lille bil. Med den højde vi sikkert få her i familien (jeg er 184 cm), så bliver det jo næsten nødt til at være en stor bil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal køre rigtig meget, så vi ender nok ud i en stationcar med en stor motor :)

- vi gar familie langt væk, rejser meget og Brian skal køre til møder i hele europa. så den skal være god og køre, men

selvfølgelig også med god plads til os alle tre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal køre rigtig meget, så vi ender nok ud i en stationcar med en stor motor :)

- vi gar familie langt væk, rejser meget og Brian skal køre til møder i hele europa. så den skal være god og køre, men

selvfølgelig også med god plads til os alle tre :)

For Guds skyld - tag springet til stationcar :-) det virker SÅ familien dk lige nu fordi man ikke kan forestille sig behovet. Selvom man pakker let når familien skal på tur, fylder det alligevel en del. Pludselig har man også en køletaske med overalt nærmest (eller det har jeg i hvert fald) for man kan jo ikke bare stikke en baby på 10 mdr en fransk hotdog til frokost :-)

Og Melas en gulpladebil er jo fantastisk når man skal pakke grej. Bare ind med barnevognen uden at klappe sammen eller noget. Til gengæld knap så praktisk når der skal pakkes familie :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg prøver at forlige mig med tanken. og leder efter en smart stationcar, som ikke udstråler familen dk ;)

ej naturligvis er vi nødt til at tænke praktisk. vi har også en drøm om at baby og jeg kan tage med på forretningsrejser engang imellem.. :)

Så vi springer nok ud i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER