Unknown

Voksipose og barnevognssele

5 indlæg i dette emne

Hvordan gør i ?

Lader i voksiposen og selen sidde fast i barnevognen, eller tager i det med ind?

Jeg tænker om det ikke er besværligt at komme barnet i sele, i voksiposen, og så spænde selen fast.

Hmm kan godt bare være det er mig der besværliggøre det lidt hehe.

Jeg går ud fra man stadigvæk bruger sele selvom de er i voksi ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige nu, har jeg sat selen i, også "knappet" selen sammen, på ryggen af drømmeposen. Så hun er ikke spændt fast i barnevognen, men hvis hun forsøger at "flygte", så skal hun hive hele drømmeposen ud af barnevognen.. Hun er kun 7 måneder, så tænker det er nok for nu.. Men har samme tanker som dig - hvis den skal sættes fast deri, så er det da noget besværligt.. Men tror jeg vil vælge kun at gøre det, når hun sidder op så :) Når hun sover, er hun jo pakket ind i drømmeposen og på den måde "låst", og med dækken over, så er det svært at møffe sig ud, især når hun er spændt fast inde i drømmeposen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte først at bruge sele i voksiposen da Lise kom i VS (10 mdr.). Hun kunne ikke rigtig komme ud og op af voksiposen, men det var et krav fra VS at hun havde sele på, så det begyndte vi på der. Vi lader bare det hele sidde i nede i barnevognen, så selen ligger fast nede i voksiposen og er spændt fast i barnevognen. Så åbner vi bare voksiposen op, ligger hende ned oven på selen og spænder den omkring hende og så lukker vi voksiposen til. Og omvendt når vi tager hende op. Vi kører barnevognen ind når hun skal ind og ud af den, så hun ikke bliver kold når hun kommer ud af voksien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Duni (inkl. sele) med ind hver gang. Både fordi det er nemmere at pakke hende sammen indenfor og så bære hende ud i den, men også fordi hun så ikke bliver puttet i en iskold Duni ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Duni (inkl. sele) med ind hver gang. Både fordi det er nemmere at pakke hende sammen indenfor og så bære hende ud i den, men også fordi hun så ikke bliver puttet i en iskold Duni ;)

Det ville jeg også gøre hvis vi havde barnevognen ude, men nu står den inde, så det er ikke noget problem her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER