Caddie

Hvornår spiser børn hvad?

4 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har et par uger tilbage af min barsel, og vil derfor lave lidt forskelligt mad til fryseren. Men jeg har brug for lidt hjælp fra jer med lidt ældre børn :)

Hvornår spiste dit barn:

- pitabrød

- pizza

- pølsehorn

Måske kommer jeg i tanke om mere ;) jeg har lavet diverse gryderetter, og meget store mængder kødsauce ;)

Jeg bruger meget babykogebogen, men modtager gerne andre gode forslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror Ronja har smagt det hele men hvornår det lige var første gang kan jeg ikke huske ;) Jeg tror det har været omkring 10-12 måneder hun har smagt det. Pølsehorn er helt sikkert en succes men de andre to ting nipper hun mest til. Pizza har jeg dog fået at vide hun guffer nede i vuggestuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret. Dicte er 11 måneder nu, så måske jeg bare skal prøve at give det til hende... Hun har dog ingen tænder endnu, så det begrænser alligevel lidt hvad hun kan tygge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste Felix spiser af det der er pizza og det har han gjort længe. Pølsehorn piller han bare pølsen ud og spiser. Pitabrød for vi aldrig så der er nok en grund ;)

Felix havde 2 tænder da han blev et år, men synes nu han kunne spise meget. Måske ikke lige gulderodsstænger men de gummer der var altså stærke. Så undervurder hende ikke :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER