Glossi

Sædkvalitetstest

10 indlæg i dette emne

Jeg sidder lige og kan ikke rigtig læse mig til reglerne omkring at få foretaget en test af sædkvaliteten.

Er det et krav, at man har prøvet i et år, før lægen vil lave prøven eller sende en henvisning? Eller kan man bede om at få lavet en test ligemeget hvad? Hvordan foregår det?

Jeg føler mig ret overbevist om, at min kæreste er helt i orden, men det kunne være interessant at vide, også bare for at være sikker på. :) Nogen, der ved noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder lige og kan ikke rigtig læse mig til reglerne omkring at få foretaget en test af sædkvaliteten.

Er det et krav, at man har prøvet i et år, før lægen vil lave prøven eller sende en henvisning? Eller kan man bede om at få lavet en test ligemeget hvad? Hvordan foregår det?

Jeg føler mig ret overbevist om, at min kæreste er helt i orden, men det kunne være interessant at vide, også bare for at være sikker på. :) Nogen, der ved noget?

Det afhænger nok meget af hvilken klinik du tager kontakt til...

Tager du fat i en privat klinik kan i jo betale jer fra det... (det er i sidste ende måske ikke så mange penge hvis det kan klargøre nogle ting :))

Kan ikke se hvor du bor henad - så ved ikke hvad der er i nærheden af dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du nogen idé om, hvad prisen ligger på? Det ville bare være en rar til at få klarlagt, at alt er, som det skal være.

Jeg bor nede af ved Esbjerg-området, hvis du kender klinikker i omegnen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du nogen idé om, hvad prisen ligger på? Det ville bare være en rar til at få klarlagt, at alt er, som det skal være.

Jeg bor nede af ved Esbjerg-området, hvis du kender klinikker i omegnen? :)

Altså nu kiggede jeg bare lige på Ivf Syd's hjemmeside - og der står: sædanalyse = 500 kr. ;)

Min anbefaling vil til en hver tid være Ivf Syd i Fredericia. Vi bor selv på østfyn og kører gladeligt derover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu kiggede jeg bare lige på Ivf Syd's hjemmeside - og der står: sædanalyse = 500 kr. ;)

Min anbefaling vil til en hver tid være Ivf Syd i Fredericia. Vi bor selv på østfyn og kører gladeligt derover :)

Aha ;) Tusind tak. Det vil vi da bestemt tage til efterretning. Det er altid dejligt at høre om andres erfaringer med de forskelllige steder, så det bliver en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha ;) Tusind tak. Det vil vi da bestemt tage til efterretning. Det er altid dejligt at høre om andres erfaringer med de forskelllige steder, så det bliver en god oplevelse.

Ja det betyder meget...

Vi har hørt meget om dem igennem årene - og da jeg så begyndte og undersøge succes-rate mv. SÅ var vi ikke i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, ja, det er godt nok nogle fine resultater de har. Det må da sige lidt om klinikkens professionalitet og tilgang til tingene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, ja, det er godt nok nogle fine resultater de har. Det må da sige lidt om klinikkens professionalitet og tilgang til tingene..

Jeg syntes de er fantastiske... Nu har vi 2 gange ud af 2 forsøg fået positiv test (og denne gang bliver baby!!!!)

Så efter snart 7 år i behandlingsverdenen har vi fundet nogen der ved hvad de laver... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes de er fantastiske... Nu har vi 2 gange ud af 2 forsøg fået positiv test (og denne gang bliver baby!!!!)

Så efter snart 7 år i behandlingsverdenen har vi fundet nogen der ved hvad de laver... <3

Hvor fantastisk! Det havde jeg slet ikke set - TILLYKKE!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk! Det havde jeg slet ikke set - TILLYKKE!! :D

Det har os kun stået inde i min tråd :) Men mange tak... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER