Guest

Ventetid fra æo til bp?

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Hvordan har i udnyttet denne ventetid? Jeg synes den er tarvelig - ved godt jeg først fik lagt æg op i fredags men tankerne flyver rundt, man tolker hver eneste niv og krampe osv i underlivet, håber mens bliver væk, håber snart kommer tydelige tegn på ægget har sat sig fast osv osv

Har i nar drømt at blodprøven giver positivt svar, håber det holder..

Skal på arbejde igen imorgen - det bliver godt nok, men vil jeg bare være ændret til at jeg ingenting vil løfte på og "udnytter" de andre, eller gør jeg hvad jeg kan..

Irriterende ventetid da! 12.2 kom hid - meget hurtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ventetiden er en "killer".. virkelig frygtelig...

Så ja det er rart og få tankerne på noget andet.

Tag evt. i biffen - se nogle gode film.. lav nogle aftaler med venner og familie - hvor det bare er hygge og afslapning!

Og hva ang arbejde så pas på dig selv!!!!!! Du skal IKKE bære på noget tungt. Færdig basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sad og så film igår - men selv der kan tage mig selv i at sidde og tænke over tingene :(

Jeg er temmelig spændt på arbejde imorgen, min chef er væk tirsdag og onsdag så det er mig som styrer (jeg er i en Netto), så jeg skal have fundet noget selvdisciplin frem og mine overtalelsesevner når der kommer varer.. Det bliver spændende hvordan det kommer til at gå - hele personalet er sat ind i vores situation, men ja.. Håber arbejde kan få tankerne væk fra det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sad og så film igår - men selv der kan tage mig selv i at sidde og tænke over tingene :(

Jeg er temmelig spændt på arbejde imorgen, min chef er væk tirsdag og onsdag så det er mig som styrer (jeg er i en Netto), så jeg skal have fundet noget selvdisciplin frem og mine overtalelsesevner når der kommer varer.. Det bliver spændende hvordan det kommer til at gå - hele personalet er sat ind i vores situation, men ja.. Håber arbejde kan få tankerne væk fra det

Uanset hvor meget man vil fortrænge det - så er det umuligt helt.

Men forkæl dig selv. Og hold fast i de positive tanker :)

Og dine kollegaer må hjælpe dig. Basta. For der er kun dig selv til at sætte grænserne og lade baby bore sig godt fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvor meget man vil fortrænge det - så er det umuligt helt.

Men forkæl dig selv. Og hold fast i de positive tanker :)

Og dine kollegaer må hjælpe dig. Basta. For der er kun dig selv til at sætte grænserne og lade baby bore sig godt fast.

Gør alt hvad jeg kan for at tænke positivt :) Og det går egentlig ret godt, men samtidig synes jeg bare frygten for at være alt for positiv og så få et negativt svar på tirsdag er ond :( Men, det er jo en del af det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør alt hvad jeg kan for at tænke positivt :) Og det går egentlig ret godt, men samtidig synes jeg bare frygten for at være alt for positiv og så få et negativt svar på tirsdag er ond :( Men, det er jo en del af det..

Man blir jo enormt ked hvis det ikke går. Uanset hvad man har haft af tanker op til. Derfor kan man jo ligeså godt fylde hovedet m de positive af slagsen :)

Tror os det er med til at holde en oppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man blir jo enormt ked hvis det ikke går. Uanset hvad man har haft af tanker op til. Derfor kan man jo ligeså godt fylde hovedet m de positive af slagsen :)

Tror os det er med til at holde en oppe.

Det er det garanteret (du om nogen må da vide det) :) Det er jo sådan set også et råd fra klinikken: hav en positiv indstilling, så går det bedre (de har forsket i det, og resultaterne for dem med positiv indstilling er faktisk bedre) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det garanteret (du om nogen må da vide det) :) Det er jo sådan set også et råd fra klinikken: hav en positiv indstilling, så går det bedre (de har forsket i det, og resultaterne for dem med positiv indstilling er faktisk bedre) :)

Jeg tror på.. at mister man først håbet og den positive optimisme.. så kan man ligeså godt lade være..

Så selv higer jeg efter alt det positive jeg kan.. (selvom min mand nogen gange syntes jeg er skør..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det idag, du får svar :wee

Jeg krydser fingre for dig!!! :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det idag, du får svar :wee

Jeg krydser fingre for dig!!! :goodluck :goodluck :goodluck

Mange tak - ja sidst på formiddagen fik jeg at vide de ville ringe til mig, så i løbet af de næste par timer.. Puh det er spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh, krydser fingre!!

Har du slet ikke snydetestet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh, krydser fingre!!

Har du slet ikke snydetestet?

Nej det har jeg ikke :) pga de hormoner og andet medicin jeg har taget er der stor chance for falskt resultat så det ville være dumt ;) Har også en man der har været god til at huske mig på jeg ikke måtte (har heller ikke nogen liggende hjemme) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så?

Jeg håber, I nyder glæden over svaret nu??? :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var desværre ikke så meget at glæde sig over - så må op på hesten igen.. (Har skrevet lidt mere i min "vil-gerne-være-gravid-tråd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER