Helletin

Var det mon lidt for tidligt???

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen. :)

Jeg har været oppe her forrige mandag d 21-1 og få sat et æg op, og skulle så tage pregnyl dagen efter, altså om tirsdagen.

Da jeg er en meget utålmodig pige :) tog jeg en graviditetstest i torsdags, som var positiv, men ved jo godt at det kan være pregnylen der spiller mig et puds.

Så jeg har også testet fredag, lørdag og i dag og de er stadig positive. Jeg tænker lidt, burde den ikke blive mindre svag positiv hvis det er pregnylen????

For stregen er ikke blevet svagere, men er blevet en smule tydligere, men ikke helt vildt meget.

Så er bange for at håbe for meget, skal have taget blodprøve imorgen..

Ville bare så gerne havet været helt sikker i dag :) det kunne have været den perfekte fødselsdagsgave, men selvfølgelig en enkelt dags forsinket gave går jo også ;)

Det her er vores første ivf forsøg.

Håber bare så meget at den er der, vi har prøvet siden 2004 at få en lille en og jeg har været igennem 12 inseminationer, og har så i mellemtiden tabt mig 50 kg...

Nu må det da være vores tur.

Knus og god søndag til jer alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må ikke forvente noget før mindst 14 dage efter du har taget sprøjten... -_-

Men håber da det er fordi det er du skal have 2 II nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået at vide, at det er "forbudt" at teste selv da diverse hormoner kan give falske svar.. Man må i hvert fald ikke før den dag man får at vide fra klinikken.. Ikke for at tage modet fra dig - det er bare den besked vi har fået ;) Men det ville da være super hvis den holder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen. :)

Jeg har været oppe her forrige mandag d 21-1 og få sat et æg op, og skulle så tage pregnyl dagen efter, altså om tirsdagen.

Da jeg er en meget utålmodig pige :) tog jeg en graviditetstest i torsdags, som var positiv, men ved jo godt at det kan være pregnylen der spiller mig et puds.

Så jeg har også testet fredag, lørdag og i dag og de er stadig positive. Jeg tænker lidt, burde den ikke blive mindre svag positiv hvis det er pregnylen????

For stregen er ikke blevet svagere, men er blevet en smule tydligere, men ikke helt vildt meget.

Så er bange for at håbe for meget, skal have taget blodprøve imorgen..

Ville bare så gerne havet været helt sikker i dag :) det kunne have været den perfekte fødselsdagsgave, men selvfølgelig en enkelt dags forsinket gave går jo også ;)

Det her er vores første ivf forsøg.

Håber bare så meget at den er der, vi har prøvet siden 2004 at få en lille en og jeg har været igennem 12 inseminationer, og har så i mellemtiden tabt mig 50 kg...

Nu må det da være vores tur.

Knus og god søndag til jer alle sammen :)

Jeg ved ikke så meget om det du spørger om.. Men wow hvor er det imponerende at du har tabt 50 kg!! Det er virkelig flot gået!

Krydser fingre for at det er jeres tur nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER