7-9-13

Hvor meget har i taget på?

30 indlæg i dette emne

Det er da også ret "billigt" sluppet.

Lige et spørgsmål til jer der har været gravide før - hvordan fordeler vægtstigningen sig? Stiger den støt fra nu af, eller går det hurtigere og hurtigere, eller?

Det tror jeg er meget forskelligt. Jeg har en idé om at min krop har udvidet og fyldt nogle depoter så det vil gå lidt langsommere fra nu af. Jeg mener jeg tog helt vildt på den sidste måned sidste gang, men det var nok meget væske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er oppe på plus 4 kg.

Jeg var normalvægtig før graviditeten og de er kommet på stille og roligt i løbet af graviditeten... Jeg har fået at vide at baby udgør ca. 400 gram af dem - og derudover er mine bryster altså også blevet større. Jeg har dog ikke indtryk af, at vægtstigningen er sket andre steder end på mine bryster og min mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fører da suverænt den her pulje! +8kg... Jeg tager en for holdet! I kan alle føle jer som små fnug i sammenligning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også ret "billigt" sluppet.

Lige et spørgsmål til jer der har været gravide før - hvordan fordeler vægtstigningen sig? Stiger den støt fra nu af, eller går det hurtigere og hurtigere, eller?

Sidste gang gik det meget hurtigt i starten og så tog det af... Denne gang sidder det udelukkende på mave og bryster (er gået 2-3 str op i bh!!) :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har, på trods af vægttabet, også fået større bryster, det er sq lidt mærkeligt altså :) men kæresten synes jo bare det er dejligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER