Guest

kravlestrømpebukser

23 indlæg i dette emne

Mie har et par fantastisk søde kravle strømpebukser med gummidutter på knæene og en broderet stjerne på numsen - butikken jeg købte dem i anede ikke hvad jeg snakkede om sidst jeg var derinde - og deres hjemmeside er tom/nede/ikke fungerende - når jeg googler kravlestrømpebukser kommer disse frem: https://www.facebook...82225712&type=1 og de er IMO "bud Ugly" (pardon my french - men det er virkelig ikke min stil, de er ALT for spraglede man kan jo ikke sætte de strømpebukser sammen med noget uden ens barn kommer til at ligne Pippi Langstrømpe :rolleyes - men strømperne er meget søde) derfor søger jeg nogen PÆNE simple kravlestrømpebukser:

Er i faldet over nogen i en webshop?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

følger lige med... da jeg også er interesseret i dette.. jeg har dog været heldig at finde et par fra melton i´babysam under udsalget, men vil gerne have et par mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige købt nogle hos zalando... de har lidt forskelligt! :) de hedder ikke kravlestrømper så man skal lige lede lidt efter dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige købt nogle hos zalando... de har lidt forskelligt! :) de hedder ikke kravlestrømper så man skal lige lede lidt efter dem!

Det er Sterntaler kravlestrømpebukserne som jeg ikke bryder mig om!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I kan lige få billederne af dem jeg har købt, så kan i se hvad det er jeg leder efter:

Brune med lyserøde gummidutter på knæene:

post-3698-0-55579100-1360013582_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Filabel.dk har nogle søde, enkle brune med en lille bamse på. Tror, jeg fandt dem på "side 2".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, side 3. Modellen hedder Teddy.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for vores pakong, men synes nu de sad underligt mht kravledutterne, så det var vist ikke dem der lærte hende det... havde også købt nogen på qxl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, side 3. Modellen hedder Teddy.

De er MEGET sødere end de andre jeg har fundet :) Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De er MEGET sødere end de andre jeg har fundet :) Tak

Ja, ikke også - jeg kunne heller ikke stå for dem. Og da du sagde, at de skulle være enkle uden braller, VIDSTE jeg bare, du ville kunne lide dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har søgt og søgt, og har nu fundet frem til et mærke der hedder MaxiMo, der har nogle enkelte af de pågældende strømper.

De kan dog købes her: http://www.babywalz.dk/maximo-baby-stroempebukser-lilla-262425.html

Hvis du kan lidt tysk, kan du også finde frem til andre typer ved at bruge søge ordene: baby strumpfhosen krabbeln

Det var da en FARLIG side :shop fik lige brændt en masse børnepenge af derinde :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du lave dem selv. Panduro har noget der hedder "touch textile" som er en form for tekstilmaling, som har en 3d-effekt. Så kan du male små knopper på et par af hendes strømpebukser, og få dem som du vil have det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du lave dem selv. Panduro har noget der hedder "touch textile" som er en form for tekstilmaling, som har en 3d-effekt. Så kan du male små knopper på et par af hendes strømpebukser, og få dem som du vil have det ;)

UH det var en god idé - tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER