Banshee

Amen bare I kan blive enige...

5 indlæg i dette emne

Ja.. Min termin er nu rykket.. Tilbage til d. 11. august.. :loveshower

Lægen i dag mente at de ikke havde vurderet skanningen "ordentligt" og at de havde regnet forkert ud... Så hun flyttede terminen tilbage til d. 11. august foreløbig, og sagde at jeg var 9+1 - fuldstændig som jeg selv havde regnet ud... Det passer også med mens osv..

Men bliver jo helt bange, hvis dem til skanningen sagde barnet var lille :blush

Nå, jeg må bare håbe på det bedste jo! Også glæde mig til d. 17. januar hvor vi skal til ultralydsskanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vist den dag man får til NF de går efter. Det var i hvert fald det jeg fik at vide hos min læge. De andre dage er "bare" estimater. Jeg er også spændt på hvor meget min termin bliver rykket når jeg skal til NF som desværre først ligger d. 31.1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er NF terminen som er den endelige..

Jeg havde først d. 15/7, så den 19/7 og nu hedder den altså 21/7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og husk på at det er sjældent folk føder på terminsdagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og husk på at det er sjældent folk føder på terminsdagen ;)

Det gjorde jeg med nr. 3 ;)

Da jeg ventede Mille havde jeg også testet da jeg mente at jeg var 5+0 men da jeg kom til første scanning flyttede de terminen fra 16. februar til 7 marts og jeg fødte først 10. marts en datter på 3500g så scanningen var altså god nok :) Nogen gange er en cyklus bare lidt anderledes selvom dagene er de samme.

Med Alberte flyttede de terminen fra 6. december til 30. november og jeg fødte 30. november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER