Henriette1980

Lasagneopskrift med masser af grønsager

7 indlæg i dette emne

jeg søger en god opskrift på lasagne med masser af grønsager i.

Kød skal helst være oksekød, da min veninde ikke kan have kylling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg plejer at putte revet gulerod og squash i sovsen, hvis den skal gøre sundes. Men hvis man vil have større stykker grønt i, er det jo bare at gøre det i stedet.

Det er nemt nok bare at tilsætte sin "normale" lasagne opskrift. Evt. med lidt ekstra væske. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læsser altid alt hvad jeg har af grøntsager i lasagne. Den plejer at få revne gulerødder (faktisk næsten 50/50 med kødet), champignon, majs, squash og sågar revet selleri eller lignende.. Den ene af mine bonusunger er lidt sky overfor kogte grøntsager derfor benytter jeg enhver chance for at skjule et læs i maden :-)

Jeg ændrer ikke i opskriften men giver blot ekstra væde, en bouillon terning ekstra og så en god hjemmelavet bechamelsovs og masser af ost..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gulerødder, løg, hvidløg, porer, forårsløg, champignon, peberfrugter, majs, chili og squash gør sig godt i stort set alle oksekød og pasta retter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have, champignon kommer der ihvertfald ikke i, for så skaber min mave sig bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores er der fintsnittede gulerødder og kål i altid. Derudover er det de grøntsager vi har hjemme. Vi putter alt muligt i, for så spiser pigerne det nemlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores er der fintsnittede gulerødder og kål i altid. Derudover er det de grøntsager vi har hjemme. Vi putter alt muligt i, for så spiser pigerne det nemlig :)

Vi har ikke det problem at ungerne ikke vil spise grønsager

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER