sivtop

At mærke mindre liv?

9 indlæg i dette emne

Jeg synes at jeg i den her uge har mærket mindre liv end jeg har gjort de foregående. Jeg mærker hende stadig flere gange hver dag, men sparkene er meget mere bløde og boblende.. hvis i forstår ;) Det er ikke det der møffen rundt, det mærker jeg osse ind i mellem, men synes det hele sådan er blevet lidt mildere i kraften?

I sidste uge synes jeg at jeg virkelg fik kraftfulde spark, så jeg blev helt overrasket ind i mellem. Jeg har lyttet med min lille babylytter de sidste to dage, pga bekymring.. og hjertet banker fint derudaf. Måske er det bare mig... er ik vild med de her bekymringer, og vil bare nå slutfasen så hun kan komme ud til os... puuh :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan det ikke være fordi hun har vendt sig og ligger lidt anderledes i maven, så hun sparker et sted hvor du ikke mærker det så meget?

Jeg mærker også min lillepige hver dag, men nogle dage er hun mere på vej ud gennem maveskindet end andre, altså :lol Og det føles helt forskelligt når hun fx sparker nede ved blæren hvor det føles mere blødt og forsigtigt og så helt oppe i toppen af livmoderen hvor hun kommer mere ud gennem maven.

Så længe hjertet kører fint derudaf, så har din lille bebs det da sikkert helt fint :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joo... har osse tænkt at hun kan have rykket rundt på sig, men igen, lige nu ligger de jo ikke bare på en måde... de bevæger sig jo meget rundt, så hun burde jo ligge på alle mulige måder hver dag? Eller hva?

Er bare ik så go til at det ændrer sig i den retning, bekymrer mig alt for meget. Men prøver at sige til mig selv at så længe jeg mærker hende, og mærker hende stadig ofte, det er bare ligesom lidt blødere, så er det jo godt... men ikke lutter lykke at være gravid, og bekymringerne fortsætter jo bare når de små pus kommer ud, det ved jeg jo :D

Men ja, det er rigtigt, når de sparker nedad og mod blæren så føles det helt anderledes... det er lidt den "pude" der har været når hun har sparket andre steder i maven osse, synes jeg... svært at forklare ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke være bekymret så længe du mærker liv hver dag og også har hørt hjertet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik et par kraftige spark i morges... ånder lettet op, lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du har fået spark nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er sådan en lettelse... og nu i aften har hun været helt "sig selv" igen... pyha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moderkagens placering burde ingen betydning have, den ligger nemlig på bagvæggen og en lille smule i den ene side.. mærker også meget mere liv i højre side end venstre :)

De sidste par dage har hun virkelig sparket igennem, og ligesom ladet mig vide at hun er altså ok :D Det er fantastisk, elsker at mærke hende rode sådan rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke sikke en dejlig opdatering:-) Ja de bebser skal bare sparke rundt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER