Kanske

...

6 indlæg i dette emne

jeg købte en af en anden bruger herinde allerede tidligt i graviditeten. Jeg har hele tiden ment jeg skulle ha en, hvis nu jeg skulle komme ud for et uheld ville jeg nok aldrig kunne tilgive mig selv hvis der skete noget med bebsen derinde bare fordi jeg ikke havde gjort hvad jeg kunne. Better safe than sorry :)

Men jeg kender nogle stykker der ikke brugte den under deres graviditet, og de kørte ikke galt, men man ved jo desværre aldrig hvornår det sker for en.

Og så synes jeg ikke den er vanvittig dyr, den koster 350 kr. fra ny mener jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et nyt begreb i min verden. anede ikke de fandtes før fornylig..

Jeg tror jeg er nødt til at prøve på egen krop før jeg kan sige så meget..

- jeg kan godt tænke over at selen sidder træls, hvis vi bremser hårdere op. Men ja ved som sagt ikke hvordan en graviditets sele er at sidde med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde ikke én i min sidste graviditet, kender ikke nogen gravide der har brugt den og jeg regner heller ikke med at købe én i denne omgang.

Den sidste mdrs tid ku jeg ikke køre bil alligevel, for kunne ikke dreje rattet for maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil nødigt male fanden på vægen, men da jeg arbejdede i babysam solgte jeg engang en graviditetsele til en, hvis veninde var kørt galt få uger før terminen, og havde mistet barnet, fordi selen havde trykket på maven. Så jeg ville ikke tage chancen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er særlig glad for mig nu, jeg har mega ondt i nederste del af maven, og når jeg er ude og køre slipper jeg for at selen er lige der hvor det før ondt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER