MacMus

Hver uge læser jeg om den nye uge.

6 indlæg i dette emne

Jeg glæder mig altid til at gå ind i den nye terminsuge. Så googler jeg "gravid uge 25" og læser på alle mulige sider/portaler/artikler hvad der skrives om barnets udvikling og hvordan jeg selv kan have det i pågældende uge. Jeg har også haft forskellige apps, men jeg synes der har stået så lidt at det kunen være lige meget - derfor googler jeg i stedet.

Jeg har en regel om, at jeg ikke må snyde og læse forud og hvis jeg gør det , så højest kun én uge :lol

Er der nogen af jer andre der har lignende ritualer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gjorde det med min datter. Denne gang får jeg ikke gjort det hver uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør det samme.. Bare dagligt i stedet.. ;)

Der er en graviditetskalender på Min Mave, hvor man dagligt kan "åbne en ny låge" i sin kaldender.. Dét synes jeg er lidt hyggeligt.. :')

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør det samme.. Bare dagligt i stedet.. ;)

Der er en graviditetskalender på Min Mave, hvor man dagligt kan "åbne en ny låge" i sin kaldender.. Dét synes jeg er lidt hyggeligt.. :')

Sød lille vane!

Kan de godt finde på noget nyt at skrive hver dag? og er det sådan "Husk at spise sundt" eller er det mere konkret om hvad der er specielt netop lige nu for dig og den lille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sød lille vane!

Kan de godt finde på noget nyt at skrive hver dag? og er det sådan "Husk at spise sundt" eller er det mere konkret om hvad der er specielt netop lige nu for dig og den lille?

Nu har jeg været inde og læse det - det var nemt at finde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der står hvert fald noget nyt hver dag.. :) Og så med mål osv for baby på nuværende... Det kan jeg godt lide.. Mange af tingene har jeg selv fundet ud af, og vidst i forvejen, så nogle dage ruller jeg bare hurtigt ned over siden... Det er lidt forskelligt.. Men gør det hvert fald dagligt.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER