tville1978

Godt brunchsted i København

10 indlæg i dette emne

Manden og jeg skal ud og spise brunch i morgen, men kan ikke rigtig finde ud af hvor det skal være.

Kender i nogle gode steder i indre by?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal det være buffet? Hvad er prisklassen? det er et hav af steder, men svinger meget i kvalitet og hvad man er til. Personligt kan jeg bedst lide at få en tallerken med færre, lækkre ting end en buffet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart Nationalmuseet! Det er lidt dyrt, men ikke i forhold til hvad man får - alt er hjemmelavet fra bunden! :haps

Husk, at bestille bord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det ikke skal være den helt klassiske brunch, så synes jeg Sticks'n'Sushis brunch er god.

Ellers kom vi ofte på Cafe Marius da vi boede inde ved søerne. Det var en rigtig lækker tallerken, hvor man også vælger hvilken slags fyld man vil have i sin amerikanske pandekage - super lækkert :)

edit: begge steder findes tæt på Nørreport :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu mest til at få en tallerken med lækre ting på. Prisen er lige meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er der også Kalaset, Vendersgade 16 ( tæt på Nørrebro) det er også tallerken, meget lækkert. Eller Dag H, men det er så ikke helt indre by mere jo.

Hvad med Toldboden? Deres brunch er også lækkert, de får jo deres ting fra Løgismose, og hvis det er en flot dag er det smukt at kigge over vandet. Det ligger på Esplanaden, lige ved Mærsk kontoret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, ja, og så er der NIMB- den er lidt dyrere. Har ikke været der til brunch, kun til kaffe og drinks, men det skulle være lækkert http://www1.tivoli.dk/composite-9187.htm dog er 425 en meget høj pris self!! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis det ikke skal være den helt klassiske brunch, så synes jeg Sticks'n'Sushis brunch er god.

Ellers kom vi ofte på Cafe Marius da vi boede inde ved søerne. Det var en rigtig lækker tallerken, hvor man også vælger hvilken slags fyld man vil have i sin amerikanske pandekage - super lækkert :)

edit: begge steder findes tæt på Nørreport :)

Cafe Marius's brunch var rigtig godt! Men der er kommet nye ejere og den nye brunch skuffer desværre, eller den er vel ok, men slet ikke noget specielt at tage derhen efter længere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cafe Marius's brunch var rigtig godt! Men der er kommet nye ejere og den nye brunch skuffer desværre, eller den er vel ok, men slet ikke noget specielt at tage derhen efter længere :(

Ej er det rigtigt!? Øv, hvor er det bare skod :( det var bare så GODT synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER