Little Angels <3

3D/4D skanning og gravidfoto?

6 indlæg i dette emne

Ja, skal i det? :)

Vi har bestilt tid til skanningen d. 23 feb, og gravid foto d. 13 april... Så det er jeg meget spændt på...

Fi lavet en tilsvarende skanning med den første, men denne gang har vi jo en stor pige, som skal med ind og se lillebror for første gang! ;)

Gravid billeder tog jeg næsten ikke, og slet ikke professionelle.. Så dét skal vi denne gang.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ikke, men det bliver da spændende for jer - og ikke mindst jeres datter :)

Grunden til vi vælger det fra er at vi nok begge er for nærige - synes vi har mange andre ting vi skal bruge penge på ;) og så føler jeg egentlig ikke et behov for en 3D scanning :)

Men gravid foto - det lyder som en god ide :) Vi har efterhånden fået taget 3 mavebilleder - vi er ikke så gode til at huske det ;) Vi kommer nok heller ikke til at gå til en fotograf - men det kunne godt tænkes at jeg senere vil prøve at gøre noget for at få taget et billede som måske ser lidt mere prof ud end dem vi har indtilvidere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne have taget gravid fotos igen, men kan ikke finde ud af, hvornår... Der er jo stor risiko for, at tvillingerne kommer før tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Det er sådan, at det er min mor som betaler skanningen.. Hun gav både min søster og jeg en tilsvarende skanning, da vi gravide første gang, og nu vil hun så gerne give en igen her 2. gang.. Så skal hun naturligvis med ind og se skanningen.. ;)

Det er vi vældig taknemmelige for.. Ellers var det nok heller ikke blevet til en 3D skanning..

Mavebilleder får jeg taget hver eneste uge, men professionelle billeder vil jeg gerne have denne gang.. Ville ønske jeg havde fået det med vores store pige også, men.. Pyt nu med det..

Med tvillinger anbefaler man, at skanningen bliver fortaget mellem 20-23 uger, da de ellers bliver for store, og vil skygge for hinanden... Så, Hvis i gerne vil have skanningen, så synes jeg da bestemt, at i skal gøre det snart.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så meget til mavebilleder med mig selv. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, egentlig betyder billeder alt i alt ikke så meget for mig.

Jeg har også overvejet en 3D scanning, men det er fordi jeg er sååå nysgerrig efter hvordan vores lille pige ser ud - om vi kan se noget af os selv :D samtidig må jeg sige, at de 3d billeder ikke sådan er "søde" i mine øjne, jeg tænker mere "sikke en lille gelé-skinke" :D så jeg tror hellere jeg vil vente og se the real thing til maj.

Samtidig...når først jeg kommer hjem og gå på barsel og har god tid, så kan det godt være jeg ændrer mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder os til at tage billederne selv... Men manden er også meget foto interesseret så de bliver faktisk rigtig gode :)

Vi springer en 3D scanning over, vi har ikke samme behov som vi havde med Luca.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER