Frøen

ekstra hormonella her til sidst?

3 indlæg i dette emne

Er det bare mig. ...eller er der andre af jer derude der lige har fået et ekstra skud hormoner her på falderebet?

Jeg syntes jeg kan tude hele tiden (måtte distrahere mig selv mens vi så en dokumentar om dyreliv på Antarktis ellers kunne jeg sagtens flæbe lidt over pengvinungen uden mor. Isbjørnen der døde af sult etc) og tidligere i dag fik min mand et fur uden lige hvor jeg stortudende fik luft for hvor træls det hele er og at det i bund og grund er hans skyld Fordi han er for omklamrende og beskyttende? ?? Som jeg jo egentlig ikke ville være for uden men samtidig hader. Jeg hader at føle jeg er afhængig af andre så jeg føler mig som en teenager der gør modsat bare fordi. Ex han siger jeg skal bede om hjælp og så vil han gerne hjælpe -han går også hjemme. (hvilket giver mening i den lille rationelle del der er tilbage i min hjerne) men i stedet tager fanden ved mig og så vil jeg sku ikke bede om hjælp og det er hans skyld han burde jo Gøre tingene så jeg ikke behøver bede om hjælp inden jeg Gør det? !! Doh (hente vasketøj op af trappen o.l) jeg kan et eller andet sted godt se jeg er urimelig og jeg syntes egentlig han har ret og det er jo dejligt han gerne vil hjælpe og skåne mig men jeg kan bare ikke håndtere denneher hval tilstand mere og har brug for at tulle med hverdagsting som vasketøj osv for at føle mig lidt "normal" også selvom jeg ved jeg så har ondt bagefter og har svært ved at gå pga ondt i skambenet og ja ja har jo også fået at vide jeg skal tage det "roligt" af sygehuset fordi der var nogle tidlige veer osv meeeeen altså "tage det roligt" behøver vel ikke være sofakartoffel så længe det ikke er specificeret. DET mener manden men han er også meget doven anlagt.

Nøj hvor jeg føler mig ude af balance og lige til en indlæggelse på den lukkede. :(

Godt der ikke er så langt igen.

Skulle vist bare lige ud med det. ..igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo det fantastiske ved at være gravid.... alle de kære hormoner.... haha....! Og jeg vil så lige tilføje at det der tude halløj det fortsætter altså også BAGEFTER....! Efter jeg er blevet mor tuder jeg stadig over pengviner uden mor og isbjørne der dør af sult.... og selv manden, der ellers aldrig piver kan sidde og flæbe over en eller anden film hvor der er nogle børn der ikke har det godt....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt. .. så må det blive naturfilm med insekter fra nu af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER