Havfrue

Klub sunde børn

5 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer, som er medlem af Rebecca Perssons Klub Sunde Børn? Kan den anbefales?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hendes bog og foelger med paa hendes blog...Jeg vil ikke betale maanedligt for at vaere i hendes klub.

Men til gengaeld er jeg for tiden medlem af Caroline Fibaeks Green Goddess Guide, fordi jeg har vaeret i behandlig hos hende og hun baade tager sig af emner for mig og er begyndt ogsaa at tage sig af babyemner(har selv en baby nu). Caroline er virkelig givende og meget relevant for mig lige for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem og elsker det! :D Syntes virkelig, at det er dejligt, at have et sted hvor jeg kan stille alle de spørgsmål jeg har, når jeg nu har valgt ikke at bruge min SP til noget, da jeg ikke er enig med hende og de offentlige anbefalinger :) Syntes også at måneds materialet er godt!

Jeg er også medlem af Anette Opstrup's Klub æble børn. Hun er uddannet sygeplejerske og sundhedsplejerske og alternativbehandler, så hende har jeg også brugt meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med inspiration til andre klubber også! Tak skal I have, dem vil jeg også lige kigge på:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naa ja, aaebleboern - hvis jeg bare havde lidt flere penge :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER