Vivi

Mens. efter fødsel

11 indlæg i dette emne

Jeg har født fra 4 mdr. siden. Jeg har i forvejen en pige på 3½ år.

Men jeg undre mig over, at jeg har fået kraftig blødning efter fødsel. Jeg fødte ved kejsersnit.

Det er min 4. cyklus, og har nu min 4. mens. Jeg har altid haft en sparsom mens. Men nu bløder jeg så meget, at jeg nogle gange kan mærke, at det bare løber. Er det normalt, eller burde jeg snakke med min læge omkring det.

Håber i kan hjælpe mig.

Vivi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også oplevet kraftigere blødninge efter jeg har fået Victor, de siger at en hormonspiral kan gøre den mildere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at overveje en hormon spiral. Men rart at jeg ikke er den eneste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en blødning her efter 3 fødsel, den var simpelthen så voldsom at jeg faktisk selv blev bange, den stod på i omkring 10 dage.... Ringede til min læge som sagde at det godt kunne forekomme at man blødte rigtig meget ;)

Men klamt, ja det er det... jeg samlignede mig selv med en gyser film dengang :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter hver fødsel er mine mens blevet værre og værre. Både i længde, smerte og hvor meget der kommer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter hver fødsel er mine mens blevet værre og værre. Både i længde, smerte og hvor meget der kommer :(

Er det stilnet af igen med tiden eller er det fortsat?

Jeg har altid haft slemme mens.smerter, så slemme at jeg engang imellem er besvimet af det. Min mor og andre har altid sagt det blev bedre når jeg har født, men det kan måske også gå den anden vej? Jeg håber da godt nok ikke jeg får det værre end jeg havde det inden jeg blev gravid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her efter jeg har fået nummer to bløder jeg også helt vildt, virkelig træls men har hørt det vist er ret alm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter hver fødsel er mine mens blevet værre og værre. Både i længde, smerte og hvor meget der kommer :(

Fuldstændig det samme her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte sidste gang i april og fik mens allerede i juni. Den har været regelmæssig fra starten (selvom jeg stadig ammer) og nej - det er stadig lige så slemt som de første gange :(

Overvejer p-piller selvom jeg er steriliseret, for at få det til at blive mindre og så jeg kan springe nogle perioder over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er det det samme jeg har kun en lidt mere kraftig blødning på dag 2 og det er det.

da jeg kom på p-piller efter vores den første forsvndt det næsten ikke ret meget at komme efter der (brugte kun trusseindlæg)

Men nu er jo helt mig selv uden noget, og der er det nok det for mig vil sige normalt.

Men snak da med din læge måske vedkommende kan et eller andet for at hjælpe dig for det lyder ikke særligt rart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar. Jeg vil nævne det for min læge når jeg skal til 5 mdr. tjek med min datter.

:kram Vivi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER