Kanske

...

8 indlæg i dette emne

Det var da en ualmindelig træls jordemoder du har. Lyder slet ikke som om hun hører dig :( er det muligt at få en snak med en anden jordemoder? Ellers tror jeg jeg ville tage endnu en snak med egen læge. Syntes kejsersnit virker meget voldsomt som alternativ.

Kram kram og Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke særlig rart med en jordemoder der ikke tager dine bekymringer alvorligt :(

Kunne et alternativ til kejsersnit ikke være at blive sat i gang? Så kan du jo opholde dig på fødegangen, og så er der styr på tingene? :)

Ellers er der jo også muligheden for hjemmefødsel, men det er jo ikke alle der har mod på det. Jeg har for eksempel ikke.

Jeg har selv født nogenlunde lige så hurtigt som dig de første to gange. Jeg har egentlig ikke set det som et problem, men det kunne da egentlig godt være at jeg skulle høre min JM hvad hun tænker om det. For en fødsel i bilen er absolut ikke noget jeg kunne tænke mig :blink:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også tænke at hjemmefødsel måske er en mulighed.. Ellers find en jordemoder, der vil høre på, hvad du siger, så du kan få snakket din frygt igennem og finde en løsning.

Jeg synes et kejsersnit er voldsomt for både dig og baby - der må være en bedre måde at løse det på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at du kommer til at kæmpe for at få lov til at få kejsersnit. Min erfaring med horsens er at de helst ser at man føder vaginalt hvis man kan og at der ska være en god grund til et kejsersnit.

Måske hjemmefødsel vil være en ide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er faktisk selv ret vild med ideen om en hjemmefødsel. Tror også at det ville give mig en del af den ro jeg trænger til. Min mand er bare ret meget imod ideen. Eller måske er det fordi han slet ikke ved hvad han kan forvente. Måske vi sammen skulle tage en dag hvor vi søger information på emnet. Det er jo trods alt mig som skal føde..

Jeg må indrømme at tanken om kejsersnit bestemt heller ikke tiltaler mig, hvis jeg kan slippe for det. Også derfor jeg fødte naturligt sidste gang, på trods af sphincter ruptur gangen før.

Hvis ikke din mand går med til hjemmefødsel - og jeg mener bestemt at begge parter skal være indforståede med det - hvad så med at høre om du kan få lov til at blive sat i gang? Det er da noget mindre drastisk end kejsersnit, som det slet ikke lyder som om at du har lyst til. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også tænke at hjemmefødsel måske er en mulighed.. Ellers find en jordemoder, der vil høre på, hvad du siger, så du kan få snakket din frygt igennem og finde en løsning.

Jeg synes et kejsersnit er voldsomt for både dig og baby - der må være en bedre måde at løse det på.

Enig i ovenstående

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER