sivtop

Så har vi osse været til MD :)

6 indlæg i dette emne

Og alt var som det skulle være :)

Det er stadig en lille pige :) Og hun var i den grad aktiv. Hun lagde sig helt forkert til alt der skulle måles og tjekkes, så det krævede lidt tålmodighed :D desuden fik hun sparket på scanneren flere gange, da hun trykkede lidt hårdt ind i mellem og skubbede lidt til hende.. men det lykkedes da til sidst, og hun er helt perfekt :)

Bagefter kørte vi til Århus og kiggede på den Jedo Clara barnevogn vi havde forelsket os i... Og vi endte med at bestille den, den er så fin og lækker. Uuuhh hvor jeg glæder mig til hun kommer så hun kan blive puttet i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Juni, hvor dejligt at alt var fint - det er bare rart at få den besked :loveshower

Min lillepigen ville ikke ligge i profil til MD, så jeg måtte komme igen nogle dage efter og få hende scannet igen - de er bare ikke altid samarbejdsvillige, de bebser :)

Uh, barnevognshopping er fantastisk - jeg glæder mig også til at lægge lillepigen i vores :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, endnu en milepæl er nået :) Skønt med barnevogn også :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, de ligger sig som de vil.. banditter :D de billeder vi fik var ik så gode, ik nogle super gode i profil netop... Men var jo til scanning i uge 16 og der fik vi super profil billeder.. men ikke denne gang, øv øv ;) men det vigtigste er at hun ku få tjekket alt der skulle tjekkes og at det var fint... Så må vi leve med nogle lidt skøre billeder :)

Vi fik et med hendes to fødder osse, og et hvor vi kan se at det hvert fald ikke er en dreng :D og et hvor hun ligger og gaber... Fantastisk :)

Dejligt at jeres osse gik fint, det giver en ro :) tænkte osse da vi gik derfra, at nu skal vi ikke scannes mere?! Øv.. ;) overvejer i en 3D scanning? Ku godt overveje det, syns bare det er lidt dyrt.. hmm, tænke tænke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal først til MD den 29/1 så der går lige nogle dage endnu, mærker dog spark hele tiden, så er ret rolig :-)

Mine forældre gav os en 3D scanning sidst fordi der var lidt tvivl om terminen. Vi var ellers meget i tvivl, da vi synes billederne kan se lidt uhyggelige ud. MEN det var en super fed oplevelse og vi blev meget positivt overrasket. Mine forældre betaler den igen denne gang og det er fedt at have video og billeder at kunne vise når de bliver større :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, de ligger sig som de vil.. banditter :D de billeder vi fik var ik så gode, ik nogle super gode i profil netop... Men var jo til scanning i uge 16 og der fik vi super profil billeder.. men ikke denne gang, øv øv ;) men det vigtigste er at hun ku få tjekket alt der skulle tjekkes og at det var fint... Så må vi leve med nogle lidt skøre billeder :)

Vi fik et med hendes to fødder osse, og et hvor vi kan se at det hvert fald ikke er en dreng :D og et hvor hun ligger og gaber... Fantastisk :)

Dejligt at jeres osse gik fint, det giver en ro :) tænkte osse da vi gik derfra, at nu skal vi ikke scannes mere?! Øv.. ;) overvejer i en 3D scanning? Ku godt overveje det, syns bare det er lidt dyrt.. hmm, tænke tænke :)

Vores billeder fra MD er også ret dårlige - min mor ville ellers gerne have haft et enkelt, men jeg kunne simpelthen ikke finde et print til hende, der viste noget særligt. Det eneste gode billede endte med at blive profilbilledet, som vi fik taget senere :lol

Vi er altså også blevet ret afhængige af scanninger og kan ikke overskue ikke at skulle se hende, før hun kommer ud, så vi fik ønsket os en 3D/4D-scanning i julegave, som vi fik :yay Så den tager vi omkring uge 28-30 som skulle være det bedste tidspunkt. Men ja, der er sindssygt dyrt, men det man får ud af det er det hele værd, synes jeg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER