tornerose

Forskellige folsyretilskud??

6 indlæg i dette emne

Jeg er forvirret...kan I måske hjælpe?

Jeg har igår købt "folsyre stærk 0,4 mg" fra apoteket (sådan som jeg havde læst at 0,4 mg er anbefalet). Efter 1. tablet begyndte min mave at vrøvle..fandt ud af at der indeholder laktose i pillerne, og jeg har nogenlunde mild laktoseallergi...

Så...: ved I om der er andre laktosefri folsyre tilskud? Vil ellers også meget gerne høre hvilke mærker i bruger og hvor i har købt? Og gerne hvis I har lyst, tjekke på jeres dåse om der er laktose i jeres? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg køber dem bare i Bilka - har aldrig oplevet problemer med dem...Der står intet om lactose.

De står på de hylder hvor man også kan finde vitaminer osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager, og har gjort siden projekt startede, GraVitamin.. der er det i man skal ha.. inkl. Andre gode tilskud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber dem bare i Bilka - har aldrig oplevet problemer med dem...Der står intet om lactose.

De står på de hylder hvor man også kan finde vitaminer osv.

Må hellere ind i en supermarked og tjekke! :)

Jeg tager, og har gjort siden projekt startede, GraVitamin.. der er det i man skal ha.. inkl. Andre gode tilskud :)

Ja, jeg har også kigget på GraVitamin men der indeholder selen som jeg heller ikke kan tåle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere ind i en supermarked og tjekke! :)

Ja, jeg har også kigget på GraVitamin men der indeholder selen som jeg heller ikke kan tåle :)

Jeg har taget Livol Multi Total, som indeholder stort set det samme som GraVitamin, bare billigere. Men det lyder som om du ikke kan tåle dem heller..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige kigget på Folsyre fra Matas og den man får med fra billige-teste.dk når man køber en sampakning af ÆL og G-teste. Ingen af dem indeholder laktose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER