betina88

kan man godt blive undersøgt hvis....

5 indlæg i dette emne

kan man godt få lavet en almindelig gynækologisk undersøgelse og indvendig scanning, hvis man har sin mens???

håber i kan hjælpe... ;-)

krammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I det brev vi fik sidste år i forbindelse med at vi skulle til første undersøgelse på fertilitetsklinikken, stod der at menstruation på dagen var ikke til hindring for den indvendige scanning...

Men ang. den gynækologiske undersøgelse ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det brev vi fik sidste år i forbindelse med at vi skulle til første undersøgelse på fertilitetsklinikken, stod der at menstruation på dagen var ikke til hindring for den indvendige scanning...

Men ang. den gynækologiske undersøgelse ved jeg ikke.

ska nemlig til forambulant undersøgelse mandag, i forbindelse med en kikkertundersøgelse senere, hvor der så i brevet står at lægen vil lave en gynækologisk undersøgelse og invendig scanning... og tror min mens er på vej(hvilket ville være på tide, har ik haft siden 27 oktober) så kom jeg lige til a tænke over det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er de færreste læger som laver gyn. Undersøgelser under mens.

Du kan Jo ringe og høre dem imorgen.. så slipper du for at skulle køre frem og tilbage mandag, hvis det er et nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle ikke være nogen problemer i det..

Har også fået GU da jeg styrtblødte i flere måneder - så de jo kunne se hvad der foregik... Det er da ikke fedt.. men slap af - de er vant til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER