majkenm

Hvordan vil I fortælle om mave miraklet eller har fortalt det?

7 indlæg i dette emne

Hej de damer

Tænkte at det kunne være lidt sjovt, at dele og høre sjove og kreative ideer til, hvordan I vil fortælle eller ja, har fortalt om familieforøgelsen???

Det kunne jo være at man blev inspireret ;)

Her er det den kommende storesøster, som på en eller anden måde skal have lov til at sige det... Dog med fare for, at hun revner af stolthed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tænkt på at købe bodies eller undertøj til vores fætre og kusiner og skrive på dem med tus: Hej kusine/fætter og så navnet og så se om forældrene fatter mistanke...

Det skal siges at vores forældre ved det allerede... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her fortalte William det juleaften med en bluse hvorpå der stod:

Inde i min mors mave ligger der en lille gave jeg skal være STOREBROR :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her fortalte William det juleaften med en bluse hvorpå der stod:

Inde i min mors mave ligger der en lille gave jeg skal være STOREBROR :)

Iiih den har jeg også godt set - den er rigtig sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjae... Har fortalt det til 2 kolleger pga undervisningsplanlægningen næste år....

Og to veninder der ikke kender familien såe...

Fortæller det ikke før min søster har været til kandidat eksamen...hu. Skal aflevere her 1 feb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mor fik det af vide igår og hun spurte hvad jeg ønskede mig i fødelsdagsgave da jeg fylder år her den 3 feb ( bliver 20) og der siger jeg så en barnevogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg har ikke sagt det til nogen endnu - men jeg synes nu altså at mavsen allerede er begyndt at vokse (det går godt nok noget hurtigere end sidste gang.....)

Jeg forestillede mig min mor skal have det af vide når jeg skal til NF - så spørger jeg hende bare om hun vil med ind til byen og handle lidt, og så kører vi bare til sygehuset og til scanning i stedet for :) Min mand har lidt svært ved at få fri, så det er jo en rigtig fin måde - og hun vil jo blive lykkelig for at komme med til scanning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER