CecilieFR

HASTER: Søger barnløst par til TV-indslag

10 indlæg i dette emne

Kære alle sammen,

Mit navn er Cecilie og jeg er studerende ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Jeg skal i forbindelse med en eksamensopgave lave et tv-indslag om den nye lov, der pr. 1. januar betyder, at der er indført egenbetaling ved kunstig befrugtning.

Indslaget skal vise konsekvenserne for den enkelte borger: At det at få børn afhænger af, om man kan betale hvad det koster.

Jeg leder efter et barnløst par, som ikke selv har mulighed for at få børn og som rammes økonomisk af denne lov. Parret jeg søger, må meget gerne stå overfor nogle økonomiske overvejelser og spekulationer i forhold til at blive forældre efter den nye lov er trådt i kraft. (F.eks: Kan vi få det til at hænge sammen økonomisk? Skal vi spare/spare op for at det kan lade sig gøre, låne penge, eller er det overhoved nu vi skal have et barn?)

Jeg er både interesseret i at snakke med par, som overvejer at gå i behandling, men som er kommet i tvivl efter den nye lov er trådt i gang, men også par som har besluttet sig for at gå i behandling, eller allerede er i behandling, men som har skulle overveje deres økonomiske situation for at få det til at gå op.

Loven vil ramme hårdt hos dem, som ikke har så mange penge, og derfor synes jeg at sagen fortjener opmærksomhed.

De som skal medvirke skal helst gerne bo på på Sjælland, gerne i Københavns området.

Da jeg allerede skal aflevere mit indslag i starten af næste uge, skal vedkommende kunne medvirke hurtigst muligt og inden tirsdag d. 11.01.

Alle er velkomne til at tage en uforpligtende snak med mig, eller skrive til mig på mail - også selv hvis I ikke synes at I passer helt til beskrivelsen.

Tlf. nr: 28 93 43 53

E-mail: ceciliefr@hotmail.com

Jeg ser frem til at høre fra jer.

På forhånd mange tak for jeres hjælp!

Med venlig hilsen,

Cecilie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Cecilie.