CecilieFR

HASTER: Søger barnløst par til TV-indslag

10 indlæg i dette emne

Kære alle sammen,

Mit navn er Cecilie og jeg er studerende ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Jeg skal i forbindelse med en eksamensopgave lave et tv-indslag om den nye lov, der pr. 1. januar betyder, at der er indført egenbetaling ved kunstig befrugtning.

Indslaget skal vise konsekvenserne for den enkelte borger: At det at få børn afhænger af, om man kan betale hvad det koster.

Jeg leder efter et barnløst par, som ikke selv har mulighed for at få børn og som rammes økonomisk af denne lov. Parret jeg søger, må meget gerne stå overfor nogle økonomiske overvejelser og spekulationer i forhold til at blive forældre efter den nye lov er trådt i kraft. (F.eks: Kan vi få det til at hænge sammen økonomisk? Skal vi spare/spare op for at det kan lade sig gøre, låne penge, eller er det overhoved nu vi skal have et barn?)

Jeg er både interesseret i at snakke med par, som overvejer at gå i behandling, men som er kommet i tvivl efter den nye lov er trådt i gang, men også par som har besluttet sig for at gå i behandling, eller allerede er i behandling, men som har skulle overveje deres økonomiske situation for at få det til at gå op.

Loven vil ramme hårdt hos dem, som ikke har så mange penge, og derfor synes jeg at sagen fortjener opmærksomhed.

De som skal medvirke skal helst gerne bo på på Sjælland, gerne i Københavns området.

Da jeg allerede skal aflevere mit indslag i starten af næste uge, skal vedkommende kunne medvirke hurtigst muligt og inden tirsdag d. 11.01.

Alle er velkomne til at tage en uforpligtende snak med mig, eller skrive til mig på mail - også selv hvis I ikke synes at I passer helt til beskrivelsen.

Tlf. nr: 28 93 43 53

E-mail: ceciliefr@hotmail.com

Jeg ser frem til at høre fra jer.

På forhånd mange tak for jeres hjælp!

Med venlig hilsen,

Cecilie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Cecilie.

Håber snart du finder nogen der kan hjælpe dig... ^_^

Ked af jeg/vi ikke kunne hjælpe bedre...

Mvh. Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Christina,

Tak skal du have, og tak for din hjælp.

Jeg er sikker på, at der nok skal dukke noget op. Jeg har været i kontakt med et par stykker.

Jeg ønsker dig al held og lykke med din behandling.

Kh. Cecilie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft besøg af Cecilie her til eftermiddag. Meget spændende, vældig hyggeligt og lidt skræmmende :blush

Glæder mig til at se det samlede resultat!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft besøg af Cecilie her til eftermiddag. Meget spændende, vældig hyggeligt og lidt skræmmende :blush

Glæder mig til at se det samlede resultat!!!

DEJLIGT du kunne hjælpe hende... vi kunne desværre ikke rigtig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft besøg af Cecilie her til eftermiddag. Meget spændende, vældig hyggeligt og lidt skræmmende :blush

Glæder mig til at se det samlede resultat!!!

dejligt at I kunne hjælpe...

Synes at det var lidt svært for os, da vi bor i jylland, men også at vi heller ikke er i behandling lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at I kunne hjælpe...

Synes at det var lidt svært for os, da vi bor i jylland, men også at vi heller ikke er i behandling lige nu.

Det er vi jo egentlig heller ikke rigtig - pointen var netop, at vi har valgt at udskyde at få hjælp pga. den nye (lorte)-lov (bortset fra det ene gratis forsøg vi kan nå inden 1. marts). Hun ville netop gerne have nogen der havde lagt projektet på hylden pga. loven.

Hun bor 800 m. fra mig, så måske det også har haft betydning - forståeligt nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vi jo egentlig heller ikke rigtig - pointen var netop, at vi har valgt at udskyde at få hjælp pga. den nye (lorte)-lov (bortset fra det ene gratis forsøg vi kan nå inden 1. marts). Hun ville netop gerne have nogen der havde lagt projektet på hylden pga. loven.

Hun bor 800 m. fra mig, så måske det også har haft betydning - forståeligt nok ;)

Nåh ja - det havde jeg lige glemt i tankernes vrimlen... Men ja der er jo noget forskel fra at bo i østjylland og så 800 meter fra hende...

Men fedt at I stiller op... gad godt at se resultatet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh ja - det havde jeg lige glemt i tankernes vrimlen... Men ja der er jo noget forskel fra at bo i østjylland og så 800 meter fra hende...

Men fedt at I stiller op... gad godt at se resultatet.

Det var faktisk også kun mig der stillede op - Søren har slet ikke lyst til at være med i sådan noget...

Jeg glæder mig også til at se resultatet og hvis det er noget der kan deles, så kunne jeg godt finde på at sige god for at dele det med Jer herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var faktisk også kun mig der stillede op - Søren har slet ikke lyst til at være med i sådan noget...

Jeg glæder mig også til at se resultatet og hvis det er noget der kan deles, så kunne jeg godt finde på at sige god for at dele det med Jer herinde ;)

Åhh det håber jeg på... Jeg kunne jo desværre ikke hjælpe det store og sagde til cecilie hun skulle spørge her og på bx...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER