Frøen

masserede i mellemkød?

6 indlæg i dette emne

masserer/masserede i mellemkød inden fødsel?

hvis ja - hvordan? :blink

har en veninde der gjorde det hver dag i 10 min den sidste måned inden fødsel, og har læst flere steder om det gode ved at gøre det.....jeg syntes bare det er SÅ svært at få gjort, jeg syntes faktisk det gør ondt?

(men tænker så at hvis DET gør ondt så er der da endnu mere grund til det!!!?)

og så syntes jeg ikke jeg kan nå!!! :D er der nogle gode forslag til stillinger?

har overvejet at få manden til det, sådan som et pust til intim livet der ellers er NO GO fra hans side :bye typisk når JEG nu ikke har haft lyst til NOGET i hele starten af graviditeten men nu har galoperende lyst og HAN slår bakgear overfor hygge med hvalen hvalborg :help så ja føler mig sku lidt som jomfru igen :wacko

men den ide syntes alligevel er for mærkelig.... - at han skal rage rundt dernede for at jeg ikke sprækker, det er lidt ligesom at prutte sammen...NOGLE ting må bare godt forblive mystiske i et forhold.?

:btopic

hvad gør i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gjorde det ikke. Jeg havde svært ved at nå :lol

Jeg revnede en smule, men det var ikke i mellemkødet, så her gjorde det ikke nogen forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det ikke, og det eneste det skete med mig var et par små overfladiske rifter som hun fik lavet med sine negle da hun kom ud, mit mellemkød var fuldstændig uskadt bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm tror også jeg vælger at sige at de akrobatiske øvelser bare ikke er det værd og så håbe på det bedste.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det heller ikke, og endte med en hudafskrabning i mellemkødet og en bristning op mod urinrøret! -Men jeg havde også fået alvorlige råd om at gøre det!! :D HOV :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde svoret, at jeg ville gøre det - men øhhh.. Ja, det blev aldrig til noget! ;) Min store skræk var at gå meget i stykker under fødslen - men til min store overraskelse, så fik jeg kun et par overfladiske rifter forårsaget af elektrode på babys hoved (for at følge hende) - så uden den, så var jeg (nok) sluppet helt :) JM valgte at sy den ene rift, da hun ellers var bange for, hvorvidt den ville lave noget træls arvæv (set ift. en evt. næste fødsel).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER