Pandamoren

Den billigste Baby jogger City Elite?

8 indlæg i dette emne

Vi skal have fat i en City Elite Baby Jogger, men hvor finder vi den billigst?

Jeg har læst lidt løst at den fås en del billigere i England - men hvorfra?

Hvad er nødvendigt at købe med udover insekt- og regnslag samt bøjlestang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt flere finde den på nettet og gå i en kære børn og spørge om de vil matche prisen og det vil de som oftest. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo men hvad er den pris?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke fundet den billigere end 3995 - og det var også det vi gav for vores :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt vores hos pramworld.co.uk City elite i sort, med bøjlestang (den brede med kopholder), regnslag og parentunit (sådan en til at sætte på styret til ekstra ting). Mener vi gav 37-3800 kr. inkl fragt. Det var i hvert fald det billigste jeg kunne finde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! :) Jeg tror vi bestiller den fra Tøjbamsen.dk - der kan jeg muligvis få et godt tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! :) Jeg tror vi bestiller den fra Tøjbamsen.dk - der kan jeg muligvis få et godt tilbud.

Jeg ville ikke bestille fra Tøjbamsen! Jeg købte min City Elite Babyjogger der.. Eller dvs. det gjorde jeg så ikke alligevel!

Jeg købte og betalte den i starten af februar måned (havde termin den 25. maj og skulle bruge den som barnevogn fra start) og fik at vide at de ville få dem hjem i slutningen af februar. I starten af marts kørte jeg så til Århus for at hente den, og fik at vide, at den ikke var kommet hjem endnu, men at den helt sikkert snart ville komme. Efterfølgende måtte jeg så ringe adskillige gange og lægge beskeder på deres svarer. De ringede bare aldrig tilbage. Da jeg endelig kom igennem et par uger før min termin fik jeg at vide, at den nok desværre ikke ville komme hjem i tide, men at jeg selvfølgelig kunne få en lånevogn indtil den kom. Da jeg så havde født og brugt lånevognen de første 3 uger, fandt jeg ud af at Ønskebørn i Randers lige havde fået en sending City Elite'er hjem, så jeg ringede endnu engang til Tøjbamsen, hvor jeg godt nok kom igennem denne gang. Jeg spurgte om de forventede at de snart fik min vogn hjem, for ellers havde jeg nu mulighed for at købe den et andet sted. De sagde så endelig at de faktisk ikke regnede med at de ville få den hjem, fordi de som en "lille butik" ikke blev prioriteret lige så højt af leverandøren som fx kæder som Ønskebørn. Fair nok - det kan de som sådan jo ikke gøre for, men hvad sker der for at man ikke får noget som helst at vide og skal blive ved og ved med at rykke for svar på hvornår man får den vare man har købt og betalt for flere måneder siden!?

Jeg fik så mine penge tilbage og købte min City Elite hos Ønskebørn i stedet. Det kan selvfølgelig være, at de har oppet sig siden, men jeg var godt nok ret sur over deres ringe serviceniveau til sidst! Det mindste man kan gøre er da at holde sine kunder orienteret, når der er forsinkelser i en leverance!

Til gengæld er jeg sikker på, at du bliver rigtig glad for din City Elite - jeg elsker min :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at ringe til klappekage.dk Jeg har en kusine som ringede til dem, vedr.prisen, og hun fik et gratis regnslag med i prisen (399,-)

Hun havde også bestilt den tøjbamsen først, men fik ikke vognen. Så hun ringede til danske leverandør for at klage over tøjbamsen. Hun fik at vide at tøjbamsen ikke længere er forhandler af babyjoggeren. De vogne som tøjbamsen har/sælger, er fra tyskland og tøjbamsen skal derfor selv yde garanti og reklamation.De får ingen hjælp fra den danske leverandør. Så det kan hurtigt blive noget rigtig ØV.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER