mulig_mor

NF scanning

8 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Iiih er jeg bare den eneste der er total utålmodig mht NF scanning?? Jeg har ikke været til nogen TS scanning, så har slet ikke set den lille bebs endnu, og synes bare tiden går såååå langsomt.

Jeg ringede ind til jordemodercenteret og fik tiden af vide, og yes kun 2 uger til :D Den 31/1 skal vi se baby!! Nu kan de næste 2 uger ikke gå hurtigt nok :D

Nogen af jer der har fået tid til NF scanning endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå du glæder dig :)

Jeg har en TS imorgen på fertilitetsklinikken hvor vi skal se den bette for første gang og se om alt er som det skal inden de "udskriver" os til det offentlige system! :)

Men for pokker hvor jeg har været utålmodig indtil nu... syntes tiden sneglede sig af sted... og hvis jeg først kunne få en scanning til NF så havde jeg da nok været endnu mere utålmodig! :)

Er selv 7+4 idag, så der er LANG!! tid til jeg skal til NF! hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det bliver spændende med i morgen :)

Synes det er vildt at man kan have SÅ mange sommerfugle i maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også rigtig meget :) Har heller ikke været til nogle scanninger, skal til nf d 4/2. Der er laaaang tid til :P

Glæder mig til at læse om din et par dage før, så kan jeg blive endnu mere utålmodig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til en perfekt NF i dag men den var der godt nok også langt tid til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til en ts scanning ved gynækolog i morgen hvor jeg er 8+6....og har været to gange tidligere....:)

og så skal jeg til første lægebesøg så håber at få lidt mere at vide om hvornår NF evt. bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til en perfekt NF i dag men den var der godt nok også langt tid til

Ih hvor skønt :balloon Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke været til nogle skanninger endnu. Skal til NF 30. Januar. Bliver godt at se bebs :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER