Faith_2012

Motion og begyndende bækkenløsning

4 indlæg i dette emne

Jeg søger lidt gode råd, fra nogen som har erfaring :)

- Jeg har begyndende bækkenløsning, særligt det foreste led (symfysen) gør nogen dage ondt og gør mig træt i benene. Jeg er obs på at gå med små skridt, samle benene og holde mig i gang til dagligt- men jeg vil gerne gøre en lidt mere aktiv indsats for at holde det i skak her når jeg går på barsel 1. februar (8 uger før termin).

Hvad kan i anbefale?

Jeg har overvejet at svømme, og lave lidt yoga- men i så fald, hvor ofte ville så være ideelt? og er der mon et sted jeg kan finde nogle øvelser som spefikt er rettet imod muskulaturen i bækkenet?

Der er ingen tvivl om, at jeg har fået denne begyndende bækkenløsning, fordi mine graviditeter har lagt så tæt, og jeg derfor slet ikke har kunnet nå at genoptræne min krop efter sidste fødsel. Mit mål er, at jeg kan holde det i skak, så jeg planmæssigt kan træne op til et 10k løb i Okt.

Nogen indput? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Få en aftale med en fys, der kan give dig nogle gode øvelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Få en aftale med en fys, der kan give dig nogle gode øvelser :)

Ja, jeg tænkte også at jeg lige ville vende det med min jordemoder her i morgen tidlig, når jeg skal have mit uge 28 besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på med brystsvømning, da det ikke er godt for bækkenet med åbne-samlede-åbne ben :) crawl skulle være fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER